9 Nisan 2014 Çarşamba

SmallMoments | InstaPhotos.

güvercin toplayarak geldim öteden beriden
ona şaşıyorum
ki hepsi hiç değilse bir kere nisan görmüşler
T.Uyar

Bu tarz  fotoğraflarım ve daha fazlası için " Smal Moments|Instaphotos " etiketini tıklayabilirsiniz.


bir şeyler okuma konusunda hep midesiz olmak istemişimdir ; ne görsem ne bulsam okuyup , sindirmek ! Önceden okul varken elimde sadece ders notları olurdu ( kendi notlarım , başkalarının notları , gereksiz fotokopiler... ) ; otobüs durağında , serviste , öğle yemeklerinde, evde, cafelerde, dolmuşta ... makaleler ve okumaktan tiksindiğim ekonomi öğretici - eğitici kitaplar :/
Şiir'e ise hiç sıra gelmemişti hala tam anlamıyla gelmedi ve şair sevgim çok sınırlı sayıda yani bildiğimi severim - okurum ve  çok keşfi sevmem ... Bildiklerimden not düşeyim en sevdiğim yere dedim hem bugün mutfak balkonumuzdan çektiğim karelere çok güzel anlam yüklediler ... Yanılıyor muyum ?

not: Fotoğraflar ipad2 ile çekilmiştir ; Instagram uygulaması ile rengi açılmıştır.

Söz Sizde :)


10 yorum:

  1. ben de şiir okumuyorum hiç okuyamıyorum ama dinlemeyi seviyorum. ve twitterda falan t.uygur paylaşımları görüyorum çok da hoşuma gidiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledim mi hatirlamiyorum ama bildigim uc bes sairimdendir ve cok severim.

      Sil
  2. kesinlikle çok iyi bir seçim olmuş :)
    turgut uyar ı çok severim bir de senin bu güzel çekimlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim.
      aslında benim şair yelpazem senin şairlerin sayesinde genişliyor :)

      Sil
  3. Ne güzel yakalamışsın. Ne harikasın sen öyle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanirim :)
      Cok tesekkurleeer pehitom cok

      Sil
  4. Siir yaziyordum bir ara. Blogumda da paylasmistim. Sonra siirlerim calindi bende bir daha paylasmadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa emeğe büyük haksızlık resmen hırsızlık !

      Sil
  5. Açık söylemek gerekirse şiiri hiç sevmemisimdir. Fotoğraflar şahane bayıldım canım:)

    YanıtlaSil