5 Nisan 2014 Cumartesi

Rehber #14


sağlıklı saçlar için yapmadığımız bakım kürü kalmadığı halde bir türlü ışıl ışıl görünüm kazandıramadığımızda sanırım çareyi ya kendi rengine boyatmakta ya da değişik renklere boyatmakta buluyoruz tabi bu da çözüm değil çünkü günümüzde kuaför dili denen ve kimsece bilinmeyen bir dil var ! Ben genelde anneme boyatıyorum çünkü kuaförün gereksiz tüm işlemleri saçıma uygulamasından ve oradan mutsuz ayrılmaktan cidden sıkıldım! Doğal bir görünüm kazandırmak ne kadar zor olabilir ki koyu renkli saça ( sadece parlaması ve beyaz üç beş saç telimden kurtulmak amacım) ? En son al siyahı bas saçlarıma dediğimde bile boya saçıma girmemiş dalgalı bir görünüm kazanmıştı ve PES diyerek ayrılmıştım !


eğer renk değiştirmek ise fikriniz kesinlikle kuaföre bırakmayın tercihinizi ( tabii hiç güvenmiyorsanız) ten renginize göre araştırma yapın çünkü esmer bir bayana sapsarı saç yapan kuaförler var neden ? Çünkü Açma işlemi dünya para ve o kuaför koltuğuna oturan her kimse sesini çıkaramıyor ve  hemen size bırakıyorum biraz değişiklikten bir şey olmaz diyor !

Ben çok hassasım bu konuda ve gezinirken en içime sinen renk skalasına sahip bu kataloğu buldum gerçekten de açık - orta ve koyu tondaki tenler için seçimler çok hoş !

bu tarz yazılarım ve daha fazlası için " more than just make-up " etiketini tıklayabilirsiniz.

işinize yaraması dileğiyle :)

12 yorum:

  1. yarın ki sınavda başarılar canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharimmm dua et cok stresliyim ve birtanesin cok tesekkurler ^_^

      Sil
  2. Aaa senin saclarin boyami tatlim.Ne gerek var genc yasta yoruyosun saclarini dogal haline biraksan nasil parlicak zaten beyazlarinda oyle cok degildir diye dusunuyorum;) Ben beyaz cikana kadar boyadan uzak duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben senden yasli bi insanim veee tahmin edemezsin beyazlarimi sebebide stresli yapim belkide irsi :-)

      Sil
  3. hadii yarın başarılaaar :) çok sakin ve rahat ol sınavdaaa :) yapamadıklarını toptan b veya c filan yap. sistemli at yanii. sorularda, özne ve fiili bul önce, bağlaçlı cümlelerde, bi de zaman uyumunu unutmaaa :)

    ikinci mülakat nolduu yaaa. sölemedin kiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berbat gecti.:/
      Kitchen life postumda not dustum kiii sen okumamissin :-) 11 nisanda ve onun icinde heycanliyim bolge mudurlune gidicem yine bu sefer online mulakat olcakmis :)

      Sil
    2. hadi hayırlısııııı mimi de boşveeer:)

      Sil
    3. Anlayisin icin cok tesekkurler deep.

      Sil
  4. insanın güveneceği bir kuaförü olmalı ya, uçlarından al dersin hızını alamazlar, kısa istiyorum dersin o kdr kısa kullanamazsın derler falan filan.
    anneler saç da kesse keşke :D

    YanıtlaSil
  5. Ben beyazlayana kadar boyatmayı düşünmüyorum artık. Böyle uzasın bakalım.
    :)
    Rehberi beyazlayacağı günlere saklıyorum
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde irsi malesef babadan. 19 yasinda beyazim geldi ustune universite o bu derken sayisi artti ve kacinilmaz son :-)

      Sil