27 Nisan 2014 Pazar

PUANTİYE.

Merhabalar :)
Keyifleriniz yerindedir inşallah ve çok güzel bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur.
  Bu günlük kombinim cumartesi gününe ait ! Kombinim de bana eşlik eden H&M gömleğimin yeri ayrıdır bende çünkü indirimli hali 15 tl iken kasada 7,5 tl olduğunu öğrenerek benim olmuşt ve en yakın arkadaşımla birlikte aynı gömleğe sahip olmuştuk  :) Charles & Keith çantam ise sevdiceğimin annesinin hediyesi onun yeri ve anlamı çok büyük hatta kendisine de siyahını almıştı. :) O bile biliyor çanta delisi olduğumu :)) H&M babetimi ise son mülakatımı geçirdiğim gün , galiba olmadı çünkü fena geçti ve en iyisi topuklu alacağıma günlük giyeceğim bir babet alayım diyerek almıştım gerçekten olumsuz oldu ve topuklu alsaydım eğer o da dolaba kaldırılacaktı :/ Pantolonumu aldığım günü ise hiç unutmuyorum - Panora -Bershka ; sevdiceğim , kardeşi ve ben alışveriş yapıp yemek yemiştik sonra birden fenalaştım ve acilen eve gitmeye karar vermiştik ve o sıra otoparkta teyzem , kuzenim , nişanlısı ve enişteme yakalanmıştık ve sevdiceğim ilk kez orada akraba sıfatından birilerine görücüye çıkmıştı :))) İşte böyle yarın zor bir gün geçireceğim bugünden belli ; dualarınızı eksik etmeyin olur :)

Instagram account | @ozgeozbayrak





10 yorum:

  1. demek yakalandınız heyecanlanmışsındır şimdi :)
    kolaylıklar canım iyi bak kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahaaaaar evet o gün baya değişik geçmişti atlattık gibi bazı leyleri :))
      Teşekkürler :*****

      Sil
  2. Üstündeki her parçanın hikayesi anısı var ne güzel. sevdiceğinin annesi de çok zevkliymiş gerçekten şanslısın canım;) 7,5 tl ye gömlek desen şanslı olduğunun diğer bir kanıtı:)yarın da şans senden yana olsun kolaylıklar dilerimm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii yaseminnn çok iyisin teşekkür ediyorum çok çok çok iyiki varsın :)

      Sil
  3. cantanın rengıı ve puantıye nasıld a uyum ıcınde..superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. O mor çantayı hatırlıyorum :) yine çok şıksın
    Öpüldün
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii özlettin kendiniii :))) bende öptüümm

      Sil
  5. Very nice top & bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  6. kombinlerini seviyorum^^
    çantan da çok güzel! bak mesela ben taksam gitmez bana, hevesleniyorum ama görünce ;)

    YanıtlaSil