9 Nisan 2014 Çarşamba

Öpücük Hastalığı Trend Olursa.

 
İtiraf ediyorum ; kesinlikle bana göre değil. Ama ne zaman bunu desem kesin bir şekilde giysi dolabıma ya da aksesuar askıma giriyorlar... Hatta sevgili Melodramın yaptığı ŞU postta da yorum olarak söylemiştim ; bana göre olmadığını ve sonraki mini itirafımı.  Bu sefer çok katıyım asla öpücük desenli bir kazak/t-shirt içinde yada üstümde takı olarak görmeyeceksiniz ama belki clutch olarak görebilirsiniz :) Uff evet makyaj çantası olarak satılan dudak şeklinde olanlar var ya kıpkırmızı işte ondan aldım kendime ama çok tatlı duruyordu hiç olmadı makyaj çantası olarak amacına uygun kullanırım neyse uzun lafın kısası öyle ya da böyle bu öpücük bana da kondu :)

siz ne düşünüyorsunuz ?


 

 
 Bu tarz yazılarım ve fazlası için - " Akıl Fikir Ofisi - Idea Office " etiketine tıklayabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Bende bu trende ısındım gibi ,hatta bir proje bile var aklımda. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) merak ettim şimdiden başarılar projende

      Sil
  2. I love the sweater :)

    http://danadimitras.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sweater pic from @yoyokulala :) i love it

      Sil
  3. ayy aynısı bana da oluyor ben bunu asla almam diyorum sonra bi bakmışım almışım:)dudak desenini de başta çoook itici buluyordum zamanla gözüm alıştı sanırım şimdi dudaklı bir eteğim var dolapta giyilmeyi bekliyor;)bu dudaklar en çok makyaj çantasına yakışır güle güle kullan;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuppiii yalnız olmamak çok güzel :) sende güle güle giy eteğini :**

      Sil
  4. I-ıııı bana göre değil
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada gore degil koyafette ve takida :-))) canta kesinlikte hastalik bende :(

      Sil
  5. bende neyi almam, yapmam, giymem dersem yapıyorum mutlaka :) ama bu giymem dediklerimden değil geçen yaz bol bol giymiştim çünkü dudaklı gömleğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sen modayı önden takip ediyorsun :))
      Dudak benim için çok iddialı rebelciim :)

      Sil
  6. Bende dudak detayına bayılıyorum. Kolyeler de ve broslarda en çok seviyorum. Makyaj Cantanda çok tatliymis Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil