16 Nisan 2014 Çarşamba

Green Things

Bu yıl benim kesinlilkle rengim ; yeşil ! Zeytin yeşili, su yeşili ... tonu fark etmeksizin.
Renklerin anlamları ya da psikolojik etkilerine karşı bir ilgim yok ama bazı renklerin enerjisine inanıyorum bu yüzden biraz araştırma yaptım internetten ( tamamen boşluktan , hissizleştim birde bu aralar ) Araştırmalarıma göre yeşil ;  umudu, yeniliği, gençleşmeyi ve yeniden canlanmayı çağrıştırıyor tam da ihtiyacım olan şey ; boşuna elim kendiliğinden gitmiyormuş  :) Öyle ya da böyle çok şükür kötü de hissetsem kendimi mutlu edebilecek imkanım var. Evet  tüm olumsuzlukları biraz daha oluruna bırakarak yaşamaya başladım !




 Postu yine iç dökmeye bağlamadan neticeye bağlayayım :)
Park Bravo ' da inanılmaz bir indirim var bunu mini alışverişimle kanıtlıyorum sizlere ; tamamen bilinçsizce çıkılmış bir gezme sonucu indirime denk gelip bu fırsattan yararlandım şimdi siz haberdarsınız ve ihtiyacı olana yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana  :)

Hadi sıra sizde söyleyin bakalım bu yaz sizin renginiz ne ? <3



21 yorum:

  1. ikinci urune bayıldım fıyatı superöıs*-*

    YanıtlaSil
  2. Ay cok guzeller gule gule kullan canım ozellikle sag altakini begendim .Hakiyi çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada o kadar güzel yakışır ki hakiiiii :) çok daha güzelleri senin olsun fıstık :**

      Sil
  3. Yeşil çok seviyorum da en çok hangisi diye şuraya bir baktım ama karar vermedim.http://tr.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eablon:Ye%C5%9Fil_tonlar%C4%B1 ve tabi iyi gnlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) bende çok seviyorummmm bu yıl daha bir seviyoruuuuum ve hiç ayrım yapamayanlardanım ton konusunda

      Sil
  4. güle güle kullan canım benim, indirim alışverişi gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kesinlikle haklısın :)))

      Sil
  5. Klişe olmayı da hiç sevmem ve bu rengi ne kadar sevmeyi istemesem de elimde değil benim rengim her yaz pembe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeyide severim amaaa bir mavi ve yeşil kadar değil :***

      Sil
  6. good things :)

    ben pastelim bu yaz!

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan payetcim harika ikiside :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha güzelleri senin odun belçim , teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  8. Güle güle kullanın harika seçimler yapmışsınız. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok daha guzelleri sizin olsun :) tesekkur ediyorum.

      Sil
  9. ayyyy cnm park bravo'ya bakmamıştım hiç gerçekten indirim süper! çok güzel parçalar bulmuşsun yine, zaten böyle güzel indirimlerden yakaladıklarına hayranım:)))) alışverişe birlikte çıkmalıyız:P güzel günlerde kullan cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah melis alıyorum amadaha giyebilecek bir hava bulmuş değilim inan etiketleri üstünde hep aldıklarımın öylece duruyorlar :/ ankaraya gelirsen haberim olsuuuuuuun bi alışveriş yapalım :*** çok daha güzelleri senin olsunnn :)

      Sil
  10. yine çok güzel seçimlerin :)
    ve bende mimin var tabii zamanın olursa :)

    YanıtlaSil