19 Nisan 2014 Cumartesi

Mim | ruhumun gıdası müzik

Blogu açtığımdan beri buradaki dünyamın tek mevsimi  Bahar'ım , iz sürdüğü mavisine eşlik ettim hatta bir ton kaptım kendime  :) benim belirsiz  duygularımın adı onun yazdığı , paylaştığı her satırda ! Okumaktan zevk aldığım , kendimi bulduğum , onunla öğrendiğim zengin edebiyat içeriğiyle dolu kaliteli sayfasından haberdar değilseniz sizin adınıza üzülürüm ! 
Adres Belli : Maviye İz Süren
Müzik benim hayatımda olmazsa olmaz ve Bahar ' ım beni müzik içerikli bir mim ' e davet etmiş ! Keyifle hazırlıyorum bir yandan da dinliyorum bazılarına çifter çifter cevap verebilirm :)))
 umarım sizde keyif alırsınız :) Şarkıları dinlemek hatta hatırlamak isterseniz şarkıların üzerini tıklayın tamam mıııı :)))
-MİM KURALLARI-

★ Müzik listenizi ( yada her ne olursa ) açın ve karışık moduna alın.
★ Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin.
★ Her ne kadar komik yada uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmalısınız!
★ Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin.
★ Mimlenmiş isimler mutlaka yapsın!
★ Tadını çıkarın :)



Birisi "iyi misin? " diye sorarsa cevabın ne olur?
 
 
 
 
Kendini nasıl tanımlarsın?
 
 
 
 
 Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?
 
 
 
 
Bugün nasıl hissediyorsun?
 
 
 
 
Yaşam amacın nedir?
 
 
 
 
 Motton nedir?
 
 
 
 
Arkadaşların senin hakkında ne düşünüyor?
 
 
 
 
Ailen senin hakkında ne düşünüyor?
 
 
 
 
En çok düşündüğün şey nedir?
 
 
 
 
2+2=?
 
 
 
 
 En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
 
 
 
 
Hayat hikayen nedir?
 
 
 
 
Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
 
 
 
 
Hoşlandığın insanı düşününce ne düşünüyorsun?
 
 
 
 
Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
 
 
 
 
Cenazende ne çalacak?
 
 
 
 
Hobin/ilgi alanın nedir?
 
 
 
 
En büyük korkun nedir?
 
 
 
 
En büyük sırrın nedir?
 
 
 
 
Şuanda ne istiyorsun?
 
 
 
 
Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
 
 
 
 
 
 
mimledikleriiiim ; nabrut ve yaşam ,  beautybysyln , çıtır çerez muhabbetler o zaman kolay gelsinnn hepinize :)


10 yorum:

  1. canımm çok duygulandım şimdi, çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. çok mutlu oldum :))
    iyi ki varsın..
    mimi de inan çok güzel yazmışsın nostaljik ve anlamlı çok beğendim, keyifle dinliyorum şu an :)
    sevgiler, öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim bahar zaten 70 ler pop disinda pek turkce dinlemem :-)

      Sil
  2. oyyy meral ve zuhal..
    Onlar benim ablalarım yaaa
    çok severim ben ikisini de.
    benden başka dinleyeni görünce çok sevindim ki
    :)

    YanıtlaSil
  3. Şu anda ne istiyorsun deniz ve mehtap oraya çok yakışmış bende istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  4. Çok uyumlu olmuş benimkiler çok saçmaydı :) Özellikle cenazede çalacak olan şarkı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim en çok benim işime yaradı , sıkıldıkça açıp sırayla dinliyorum :))) seninkileride çok beğendiiim ki , nayino türküsünü ayrı severim :))))

      Sil
  5. HAHAHA GERÇEKTEN HARİKA...BÖYLE BİRŞEY DAHA ÖNCE DUYMAMIŞTIM ÇOK İLGİNÇ...HOŞUMA GİTTİİİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cooook.sevindim keyifle dinlemeni dilerim :)

      Sil