7 Mart 2014 Cuma

Watsons & Gratis İle İndirimin Tadı :)

evet evet yine bir indirim ganimetleri ile buradayım :)
Ben ne kadar kendi bütçeme sadık kalsam da annemin bu indirim çok hoşuna gitmiş olmalı ki beni yine gratise ve watsons ' a gönderdi ( kendi de gelmiyor üşendiğinden :) )Ne kadar pamuk alasım vardıysa da pamuklardan eser yoktu bende bu yüzden çok övülen benri asetonundan ve garnier kusursuz makyaj temizleme suyundan denemek adına aldım (ki %50 indirim çok ama çok güzel bir fırsattı.) Diadermıne'ın BB'si ise merak ettiklerimin arasındaydı ama hiç araştırmadan aldım ve hiç güzel yorumlar almıyor biraz pişmanım ama kullanınca belki severim ! Nivea sıkılaştırıcı krem de ciddi övgüler aldığından onu anneme aldım fakat bunda indirim yoktu :/ Son olarak da The Balm - Concealer aldım ki gerçekten çok istiyordum :)

Bu yıl ciddi anlamda eksiklerimi tamamladım makyaj malzemesi adına ^_^
 Epey sesim çıkmaz zaten çıkacak hali de kalmadı :)
Neyse bir kadınlar günü indirimin tadını en kusursuz şekilde çıkarmış olmanın mutluluğu ile postumu bitiriyorum <3 İnşallah sizlerde her dilediğinize ,istediğinize, ihtiyacınıza % 50 indirimle kavuşmuşsunuzdur :) Güzel ve mutlu bir hafta sonu diliyorum hepinizee :****

Bu Tarz Yazılarım Ve Daha Fazlası İçin " More Than Just Make-Up " Etiketini Tıklayabilirsiniz.


16 yorum:

  1. bende ıstıyorumya ben gıdınce kadar bırsey kalmayacak sanırım *-* ıyı günlerde kullanın

    bloğumda cekılsım var beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonuna yeni urun dizerler belki canim umudunu kaybetme :-)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan aldıklarını :) The Balmın kapatıcısı çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa kullanacağım canım sevindim iyi diyorsan sen iyidir , teşekkürler sende öyle :-)

      Sil
  3. Güle güle kullan :) Ben balm'ın kapatıcısından pembe alt tonlu olduğu için çok memnun kalmadım bi de göz altları için kurutucu olabilir, ben memnun kalmadım ama inşallah sen memnun kalırsın en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :). Şöyle düşündüm tüm yüzüme BB sürdükten sonra kapanmayan yerlerin üstüne the balm ile geçerim bu nasıl bi çözüm ay memnun kalayım ya :)))))

      Sil
    2. Tabi tabi öyle olur, zaten yüze çok ince geçip dağıtınca sorun yok :)

      Sil
  4. ay ay çok güzel hepsi güle güle kullan tatlım benim:)
    yarın ben de uğrayayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveewt uğra bahar bu indirim kaçmasın gereksiz fazla para ödüyoruz yoksa :)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum , insallah :-)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bakalım heves varda kıyamıyorum bide kullanmaya :))))

      Sil
  7. ohhhhhhhhhhh..ındıırm falan benı bulmuyor ev ıs kuzu uclusu arasında..sonra hopp gecmıs bıtmısler..olsun sız alın bende ohh dıyım sızın ıcın:)

    YanıtlaSil