31 Mart 2014 Pazartesi

Payet İşbaşında | Çarpı İşi Denememiz !

 
merhabalar ; hayatımızdaki bütün aksiliklerin bir gün geçeceğine inanalım ve güzel şeyler için umutlu olalım der ve taaaaa ne zaman bahsetmiştim  " çarpı işi " mevzusundan hatırlıyor musunuz ? diyerek bugünkü postun ana fikrini sunarım :)
 
Hatırlamıyorsanız ŞURACIĞI tıklayalım :)
 
Malzemeleri aldım ve annemle bugün iş başına geçtik ; işin %90 ını annem yaptı bende izledim ve kaptım işi ; K harfini ben işleyeceğim - Sevdiceğe sürpriz olacak :) İlk denememize rağmen bence çok tatlı oldu <3 Sizce nasıl olmuş ? :)




 
Malzeme - Fiyat Detayları :
  • Etamin kumaşı , Kızılay'da (İzmir Caddesi ) her kumaşçıda satılıyor ; metresi 9 tl ama biz yarım metre aldık. Keten aradım ama bulamadım.
  • İşleme için etamin ipleri aldık ; onların  tanesi 1.20 tl idi,
  • Kasnak almadık ; annem gerek yok dedi. Fiyat aralıkları 6,50 tl - 19,90 tl arasında idi ; boylarına göre fark ediyordu.
  • Çerçeveyi de İkea'dan 5,90 ' a aldım. 
Bence özel günler için el emeği göz nuru harika bir hediye olur kendileri ! Şayet harf - tarih falan seviyorsanız kesinlikle ev dekorasyonlarında da çok hoş bir köşe yaratabilirsiniz :)


17 yorum:

  1. yaaa çok güzelll vizeleer bitsindee bende başlımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatam beniim yapınca muhakkak paylaş bizimle , eminim çok güZel olacaktır ; beğenmene çok sevindim öperim :***

      Sil
  2. cok güzel bir fikir! Öyle de bir unikat evde oluyor =)

    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot

    YanıtlaSil
  3. pek güzel elbette siyah yerine daha yumuşak bir renk seçebilirdin belki ama dekora uydurmuş da olabilirsin tabii bişi demiyim o yuzden :)
    yarım metre aldıgına göre sık sık tablo yapacaksın hı?
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok sönük kalırdıııııı diye düşündüm :)) eveeeet sevdiklerime hediye yapıcam vericem :)))

      Sil
  4. Bayildim kuzum ben cok severim boyle el islerini hatta.bu etamin kumaslarinin renklileri varya hep hayalimdir alip yapmak bigun yapicam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bolca rengi vardı ama ben gittim en renksiz olanının peşinde koştum bulamadım bari krem alayım dedim :)))) yap tabi kuşuuuum sonra bizede göster :)

      Sil
  5. Heyy sahane olmuss ellerine saglik tatlim ;)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Hrehehe yapanlar var canim bnm bn beceremem ki :-) tabi ugrarim zevkle :*

      Sil
  7. Ellerinize sağlık canım, o yeni bir ruh kattığınız LOVE'ın yanında da çok güzel durmuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala eksik yanina bir harf daha aldiginda gercekten bir ruh katilacak :-) tesekkur ederiizzz :*

      Sil
  8. Çok ama çok güzel olmuş. Ne kadar yeteneklisin harika yapmışsın ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil