2 Mart 2014 Pazar

Haftasonu Cicileri


Son zamanlarda hayatımda ufak tefek mutluluklar biriktiriyorum ve mutluluklarımın damlaya damlaya göl olmasını diliyorum ^_^  Bu hafta sonu iki damla akıtıtım bile hayatıma :)




Kokteyl çatalı setini sevgili @gayeinwonderland den gördüm , çok tatlılar dimi ve evet kendime alırken hediye paketi yaptırdım yaparım arada :p neyse ilerde mutfağımın çok eğlenceli olacağı sinyalleridir bunlar ; ankarada oturanlar için armada - paşabahçeden aldım kendilerini ^_^ takı askısı ise hep istediğim ama bir türlü alma girişiminde bulunmadığım bir şey idi fakat english home nasıl güzel bir yermiş ya bayıldım bayıldım  içine girince de bir tane kaptım ve bir tane daha almak istiyorum olmayan diğer takılarım için :))) optimum - english home' da bulabilirsiniz bir sürü seçenek vardı , sevdiceğim seçti benimkini :)



O zaman hepinize mutlu haftalar ❤️

Alışverişlerim Ve Daha Fazlası İçin " Keep Calm And Go Shopping " Etiketini Tıklayabilirsiniz





12 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsini harikalar :)) o takı askısından bende almıştım çok cici gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer daha güzelleri senin olsun canım :-)

      Sil
  3. Bana da çok sevdiğim bir arkadaşım takı askısından hediye etmişti, çok severek kullanıyorum.
    :)
    Seninki de çok güzel, kokteyl çatalı da çok şeker
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene sevindiiim canım beniim

      Sil
  4. ayy kokteyl çatallarına bayıldım güle güle kullan hepsini;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler daha guzelleri sizin olsun :-)

      Sil
  5. güle güle kullan canım yeni cicilerini, çatal seti ne kadar sevimli öyle <3

    YanıtlaSil
  6. çok güzel güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil