5 Mart 2014 Çarşamba

Mini / Ucuz Alışveriş

hayatım şu sıralar alışveriş niyeti olmadan çıkılmış gezmeler sonucu yapılmış alışverişlerle , hafta sonu sevdiceğimle kaçamak buluşmalarla ve İngilizce ile geçiyor desem özetlemiş olurum son halimi herhalde :) Evet KPSS'ye ara verdim çünkü nisanda YDS sınavım var :/ İngilizceyi çok sevmeme rağmen başarılı değilim hiç üniversitedeki İngilizceye benzemiyor memur kafasında aranan İngilizce :/  neyse bu konulara girmek istemiyorum :p Bugün ders çalışma öncesi motivasyon artırıcı gezme planım için erkenden kalktım , gezdim , minik ucuzluklar yakaladım ve eve dönüp ders çalıştım bu saate kadar o zaman bu postu yapmayı da hak ettim :)



 Resimde yer alan çantayı (LCW) bir zamanlar hiç beğenmediğimi hatırlıyorum ama nedense bugün gözüme pek şirin gözüktü belki de günlük kullanacağımdan ve fiyatının 14.90 tl olmasından bilmiyorum ama cidden sevdim hatta alırken bu renk babetim var onla süper olur diye de düşündüm :) Bileklik ise her gün ekmek almaya gittiğim ekmekçinin yanında yer alan bir butikten :)
daha önce hiç girmemiştim oraya o gün neden girdim bilmiyorum ama bu şirin bileklik (2,50tl) demek ki benim olacakmış ; aşk olmazsa olmaz dimi <3 Bu kutu iseeeee epeydir istediğim bir şeydi ama biraz küçük istiyordum neyse ki koçtaş küçük ebatlarını da getirmiş , aslında baya ufak , resimde büyük durduğuna bakmayın bunun büyükleri de var ve benim gözüm bu ufaklığın " miss paris " olanında kaldı :) Benimki "miss newyork" :) (küçükleri 14,50 tl  büyükleri de 24,50 tl idi sanırım)

İşte böyle bir gün daha geçti bitti ...

Alışverişlerim Ve Daha Fazlası İçin " Keep Calm And Go Shopping " Etiketini Tıklayabilirsiniz.


10 yorum:

  1. sana bişi dicem. ösym sayfasına baksana. yds'ye eşdeğer sınavlar var. onları da deneyebilirsin. yds'den daha keyifli sınavlar var ve eşdeğer. denkliklere bakacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum deep işim gücüm onlar zaten :)

      Sil
  2. Çanta gayet güzelmiş ama bilekliği çok sevdim benim günlerim de sadece stresle geçiyor desem özetlemiş olurum :)
    Ve sınavında başarılar tabi ki :))

    YanıtlaSil
  3. Bileklik cok hos, o fiyata cok iyi kapmissin:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok ekonomik bir alışveriş olmuş ve kutuyu çok sevdim canım
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yds çok zor ya:(
    onun dışındaki her şey çok güzel yinee:)

    YanıtlaSil