16 Mart 2014 Pazar

Hafta Sonu Senfonisi

karışık ruh halime inat çok durağan günlerim oldu ; tembelleştim ... Hayat kaydetmeyi değer derdim hep ama bu sefer değerleri bile sıraya koydum sonra abarttığımı düşündüm ve akışına bırakmaya karar verdim tabi ki de lafta bu dediğim çünkü ne kadar umursamayacağım desem de ; benim huyumda boşvermişlik / amaaaanlar yoktur öyle ömür törpüsüyümdür :) En azından üstümdeki ölü toprağını attım  ve bu hafta sonu geçirdiğim mutlu huzurlu anları kaydettim.
 Cumartesi günü  her cumartesi günü gibi tatlısız geçmedi ; hatta instagramda " tatlısız geçmez oldun hafta sonu " diye paylaşmıştım. Gerçekten son zamanlarda mutlu olmaya çalıştığımızdan mıdır nedir kendimizi tatlıya verdik  :)


pazar günü ise gün sabah saat 07.21 de başladı ; güne gözlerimi sevgilimle açtım gibi bir şey oldu ... ufukta ayrılık olduğundan sabah erken kalkamam; çoook erken bari 9da buluşalım söylemleri yoktu bu sefer ; cin gibi kalktım. Bir sürü şey yaptık ; sabah arabada kahvaltı yaptık ,  tunalıya gittik ; arabasını servise götürdük. Bir saat servisçinin misafir odasında national geographic - naked isimli belgeseli seyrettim.  Araba halloldu oradan göksuya geçtik ; (fotoğraf oradan )sonra orda burda vakit geçirip sohbet ettik tabi ki sonunda herkes yoluna  gitti ve bugün anladım ki daha çok ayrı kalacağız gibi şartlar bir türlü oturmuyor ! Gördüğüm duyduğum her sınava başvuru yaptım yapıyorum herşeyin hayırlısı artık :)


Ama yinede ailemle ve svgilimle attığım her adım kaydetmeye değer , sabretmek lazım her güzel şeyin bir günü vardır diye düşünüyorum ; boşuna değildir iktisat mezunu olmam , beklemem, sınavlara başvurmam, hayallerim ....

İnşallah sizinde haftasonunuz mükemmel geçmiştir , kaydetmeye değer anlarınız bol olsun :-)


20 yorum:

  1. Ah canim benim ya gercekten ayniyiz seninle..Biz bukadar cok istedigimiz icin olmuyo bence ama sevdiklerimizle gecirdigimiz her dakika okadar degerli ki günün sonunda ayrilicagimizi bildigimiz icin:/ Hayirlisi neyse o olsun artk ne diyelim bunada şükür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeyin hayırlısı canım gerçekten çok şükür çünkü önceden hafta sonu çıkmak için bin türlü bahaneler arıyordum son zamanlarda direk çıkıyorum :)

      Sil
  2. Benim gelecek pazara çok çılgın planlarım var :D
    Tatlı yeme ama bence yaz geliyor :)
    Amaaan ya da ye hayat kilo almak pahasına tatlı yemeye değer :D
    Ben enn kısa zamanda senin kıskandırıcı postlarını okuyacağımıza eminim bu tatlıdan bile daha kıskandırıcı düşün yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hadiiii kahramanmaraşta yediğin tatlılar bundan kat kat güzeldiiir ki iki tarif paylaşsan oraya özgü ama kolay tatlı :)))) amin canım inşallah güzel bir şeyler paylaşırım , seviyorum seniii hadi ders çalış geri sayım başladı :)

      Sil
  3. oh oh afıyet olsunnn ne güzel gecmıs haftasonu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükür bircancığım güzel geçti :)

      Sil
  4. canım inşallah kısa zamanda sonuçlanır dileklerin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım , çok teşekkür ederim desteğin için :-)

      Sil
  5. Kıyamam sana hiç, üzülme güzel günler gelir ki. :)
    Sen yeter ki iste, sıkma canını :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah burcucum inşallah gelir ;*

      Sil
  6. ne güzel :) tatlı yemek için bahene çok da umarım bahane gerektirmeyen kultmaların tatlısını da yersin en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) kilo üstüne kilo koyuyorum nabruuut ... En kısa zamanda olması mümkün değil ama yinede inşallah diyeyim ben :) çok teşekkürler güzel yorumun için :-)

      Sil
  7. özlemişim güzel paylaşımlarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ozlemisim inan gecmis gunleri guzel animsamayi kaydetmeyi :-)

      Sil
  8. bahar geldi hadi keyiflen :)
    askere mi gidiyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha o da var dimi bak o nedense aklımıza gelmiyor hiç :))))) iş için heeep şehir dışında sonra söz yapalım diyoruz ama çok pasifiz kimse bir işin ucundan tutmuyor bende karamsarklaştım ne- ne zaman olcak belli değil o zaman ayrı kalacağız böyle hafta sonundan hafta sonuna özlesin dursun :)))))))

      Sil
  9. Eminim her şeyin en iyisine sahip olacaksın sen
    :)

    YanıtlaSil