6 Mart 2014 Perşembe

Gratis Kadınlar Gününü Kutlamaya Başladı Bile :)

İndirim haberini sabahın köründe instagram üzerinden duyar duymaz geçmiş yılların acısını çıkarmak için en yakın gratis'e gittim ( the balm adına ir acı bu bahsettiğim ^_^ )
kadınlar günü kampanyası 6-9 Mart 2014 tarihleri arasında geçerliymiş :)
Benim zaten alacaklarım ve bütçem belliydi ve üzerine bir oje ve pamuk bile eklemeyecektim ki sadık kaldım bu durumuma  :)  The Balm odaklı çıktım ve Balm Jovi - Rockstar Palette ile Women Empowderment ( brush saver- conserver - brosses ) fırçasını aldım.
 İyi yapmış mıyım ?

İndirim ile ilgili ayrıntılar ise ;

%50

 The Balm Cosmetics Ürünlerinde (Hot Mama - 30,90 tl ' den 15,25 tl 'ye düşmüştü.),
Yardley-London , Benri , eklips... Garatise özel tüm ürünlerde,
Nivea , Diadermine , Olay , Dermokil , Neutrogena Yüz Bakım Ürünlerinde ,  % 50 indirim vardı.

%40

Got2B Saç Şekillendirici Ürünleri 
 Max Factor Renkli Kozmetik Ürünleri
Alix Avien Renkli Kozmetik Ürünleri ( oje- kalem hariç)
Hobby Saç Şekillendirici Ürünleri
Vaseline Tüm Ürünleri
Arko Cilt Ürünlerinde %40 İndirim vardı

%30

Sebamed Bebek Bakım Ürünleri
Uni Bebek Bakım Ürünleri
Nivea Bebek Bakım Ürünleri
Dalin Bebek Bakım Ürünlerinde %30 indirim vardı


Güzel alışverişler diliyorum ve kadınlar gününüzü kutluyoruum :)

Bu Tarz Yazılarım Ve Daha Fazlası İçin " More Than Just Make-Up " Etiketini Tıklayabilirsiniz.




13 yorum:

  1. süperrrrr bir haber olduuu iş çıkışı hemennnn gratisteyim :))))) bu arada güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım alacacaklarını :) teşekkür ediyorum :*

      Sil
  2. ben de bu ikisini aldım yalnızca:) gözüm doymadı o ayrı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan :) benimde öyle :)

      Sil
  3. BENDE HAFTASONU GIDECEGIM INSALLAH BIREYLER BULURUM SEBFILER*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın watsons a gideceğim birde pamuklar için gratisin başka şubeyee , inşallah eksikler tamamlanır canım dilediğini bulursun :****

      Sil
  4. Bende hafta sonu gitneyi planlıyorum umarım senin kadar kararlı olup kendime hakim olabilirim bende :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem kanıma girdi canım yarın gidip ekleyeceğim pamuk :))))) ama sen kararlılığını bozma belirliyse alınca nokta atışı yap al güle güle de kullan :)

      Sil
  5. Gidip bakayım ben deee
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel alışverişler diliyorum :))

      Sil
  6. Balm Jovi palet bende de var ve memnun kalacağından eminim ;) gül güle kullan

    YanıtlaSil
  7. kızıma da bişeyler alayım:)
    güzel oldu bu haber

    YanıtlaSil