19 Mart 2014 Çarşamba

Cross Stitch - Çarpı İşi / Kaneviçe


  • Son zamanlarda epey popüler çarpı işleri ; her yer kaynıyor 
  • Herkes heves ediyor ; bende heves edenlerdenim fakat malzeme için harekete geçmiş değilim
  • dekorasyonda baş tacı konumundalar ; kesinliklee ki özellikle ben harf işlemek istiyorum ve evim için çerçeveletmek istiyorum bakalım becerebilecek miyim? Bakalım ne zaman temin edeceğim malzemelerimi :)
Geçelim örneklere ; ( harf modeli buldum işledikten sonra güzel olursa örnekleri size de vereceğim herkes kendine deneyebilecek )


ben beceremem hiç bulaşmayım derseniz @zeinepuu ( Bloğuda Var ) öyle güzel işler çıkarıyor ki anlatamam bir göz atmanızı şiddetle öneririm ; bende beceremezsem onunla irtibata geçeceğim ama önce kendi içimdeki yeteneği değerlendirmeliyim ^_^


bu işe bulaşmış olanlar tavsiye ve fikirlerinizi beklerim ! Ankara'da yaşayanlar malzeme için nerelere bakmalıyım ?

Bu tarz yazılarım ve fazlası için - " Akıl Fikir Ofisi - Idea Office " etiketine tıklayabilirsiniz.

27 yorum:

  1. dersler nası gidiyooooo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değiiiiiiil bir sürü sınavım var bir sürüüüüüüüüüüü bakalım şu an keyifle ingilizce çalışıyorum :)

      Sil
  2. guzel sözler için teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sonuna kadar hakediyorsun :)

      Sil
  3. Keşke böyle yeteneklerim olsa ama nerdee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden bilemeyiiiiz beceremezsek zeynep var :))))

      Sil
  4. şahanalermiş canım kolay gelsin :) kızılayda bulursun sanırım. moda çarşısına falan bakabilirsin ;) öpüorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın kısmetse gideceğim bir bakayım canım öpüyorum çok teşekkürler :***

      Sil
  5. şahanalermiş canım kolay gelsin :) kızılayda bulursun sanırım. moda çarşısına falan bakabilirsin ;) öpüorummm

    YanıtlaSil
  6. ben de çok heves ediyorum özellikle böyle modern tasarımlı olanlara...Merakla bekliyorum cnm seninkileri de:)))
    kolay gelsin şimdiden!

    YanıtlaSil
  7. baya emek isteyen bi iş ama çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet becerebilirsem sonuç çok güzel olacak :)

      Sil
  8. merhabalar...
    carpi isi benimde son zamanlarda en cok sevdigim ugrasim..
    bana mutluluk veriyor...sanki hikaye yaziyor gibi hissediyorum kendimi:)
    bakalim ne guzellikler cikaricaksiniz?selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa :)
      İnanın bende merak ediyorum inşallah becerebilirim :)
      İyi akşamlar

      Sil
  9. Very nice designs!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  10. Aslında güzel uğraş, konsantre olunca unutursun her şeyi
    :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Yap kuzucuğuuuum tabii :-) aldım ben malzemeleri ama daha başlamadım cesaret topluyorum hahah :p

      Sil
  12. So cute!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  13. ablam çok güzel yapardı ben hiç beceremem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende daha baslamadimm cerceve alinca baslayacagik bakalim becerim ne seviyede :))

      Sil
  14. Malzemeleri Ankara'da nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler :)
      Tam adını bilmiyorum ama Kızılay- izmir caddesinin o meydanda iç çamaşırcı , ipçi , çorapçı var oranın en alt katından aldım . Oradaki ayakkabı dünyası ile karşı karşıyalar :) umarım anlatabilmişimdir

      Sil