10 Şubat 2014 Pazartesi

Zara İndiriminden Payıma Düşenler.

 
Zara ne zaman indirime girse ; nasıl olsa " sökük kıyafetler , derisi kırılıp-bükülmüş çantalar ve numarası kalmayan topuklular " ile karşılaşacağım diye bu yıl hiç indirim haftasının takibini tutmadım ; gitmedim bile ! Sezonunu bekledim bir çok blogger yeni sezonun sınıfta kaldığını söylesede ben beğendim ayakkabıları dışında her şeyiyle içime sindi :) Haftasonu sevdiceğimle gordiona gittiğimde sezondan bir şeyler bakacağım ; gözümü kararttım- taksit yaptırır öderim dedim. Fakat sezona ait ne renk ne beden bulabildim tabi bazılarıda mankende durduğu gibi durmadı bende :)!
 Sonra kuytu köşeler , kırmızı etiketler beni kendine çekti ve Zara indiriminden inanılmaz parçalar yakaladım hemde inanılmaz fiyatlara ve hepside sağlam :) Zarara uğratmak istemedi zara beni ve güzel indirimini cebime yansıttı :) Hala alınabilir şeyler var inceleyin derim :)
 
 
 Aklımda hiç siyah ayakkabı almak yoktu ; bordo diye yola çıkmıştım :) Ama iyiki almışım !
 Yeşilin en sevdiğim tonu ama resimdeki ile alakası yok bir türlü ışık yönünü ayarlayamadım.Umarım güzel ir günde giyerim seni ; öyle planladım ama planlar gerçekleşir mi ki ; bilemedim.
 
gelelim indirimin matematiksel boyutuna :) Ayakkabım resmen 169,95 ' ten 29,95 'e düşmüş ! Elbisem ise 99,95 'ten 39,95 'e inmiş. Bu yıl indirimlerin tadını çıkarıyorum sanırım :)
 
Alışverişlerim Ve Daha Fazlası İçin " Keep Calm And Go Shopping " Etiketini Tıklayabilirsiniz.
 
Mutlu haftalar olsun <3


30 yorum:

  1. ben elbisenee bayıldımmmmmmmm :) güle güle giyin canımsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniiim daha güzelleri senin olsun inşallAh :)

      Sil
  2. inanmıyorummmmmmm!!!! bu ayakkabı 29,95 tl mi???? nasıl şanslısın cnm yaaaa süper bi parça yakalamışsın:))) bizim burayı yağmalamışlar, bi tanecik Zara'mız var zaten, pek bişey bulamadım ben:((( ama şimdi heyecanlandım tekrar bakayım bi:P
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin sırrı niyetlenmeden gidiceksin eğer böyle gidersen karşına çıkıyorlar :)))) eğer beğendim netten zaraya gidip alacağım dersen mümkün değil bulamıyorsun melisciğim :))) inşallah bulursun fıstık bol şans ;)

      Sil
  3. iyi günlerde kullan tatlım ıkısıde hos parcarlar*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bircaaan , daha hoşları senin olsun :)

      Sil
  4. oo süper canım güle güle kullann :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorummm belçiiim , inşallah :)

      Sil
  5. güle güle giy canım, harika parçalar yakalamışsın, özellikle elbisene bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim çoook canııım , teşekkürler :)

      Sil
  6. ikisine de bayıldım;)çok şanslısın fiyatları süper arasan bulunmaz:)

    YanıtlaSil
  7. seçimlerin çok hoş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler baharcım , daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  8. Neee fiyatlara bak ^_^ hayırlı olsun güle güle kullan canım. böyle indirim yakalamanın darısı başıma, hep kazıklanırım da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) amiiiin canım teşekkür ederim.. İnşallahh daha güzelleri daha indirimleri senin olur :)

      Sil
  9. bence harika bir alışveriş olmuş. Güzel günlerde kullanın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) size de harika alışverişler diliyorum o zaman... çok teşekkür ederim inşallah güzel bir günde giyerim gerçekten :)

      Sil
  10. Ben de ilk Ankara'da tanımıştım bu markayı. Zaten ilk oraya açıldı diye biliyorum. Sonra da müptalası oldum. Hala da severek alıp, severek giyiyorum oradan aldıklarımı.
    Sen de çok zevkli şeyler beğenmişsin her zaman ki gibi ama giyin de üzerinde görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordum hic. İnsallah pehitom giyebilcegim gunler olur cunku son zamanlarda aldiklarimin hep bir yeri var zamani belirsiz olsada... Olurda giymek kismet olursa insallah yayinlayacagim :)

      Sil
    2. Eveeeet 98 ya da 99'da açılmıştı. Kızılay'daydı yanılmıyorsam. Çok katlı kocaman bir mağazaydı.
      :)
      Tamam sabırla bekleyeceğiz o zaman giymeni :)

      Sil
    3. Hatirladiiiim orayi gecen yil kapattilar pehitooo bes katliydi heralde :-) simdi ayni yol uzerine mango acildi bes katli ama kizilay cok bozuldu yurunmuyor sokaklarinda inan mecbur kalmadikca gitmiyorum.

      Sil
  11. elbiseye bayıldım iyi günlerde kullanın gerçekten fiyatları çok düşmüş bakmak lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çook sevindim kesinlikle alınabilir şeyler hala var şansınızı deneyin :)

      Sil
  12. Nice shoes, perfect for a night out!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  13. İkiside çok şık şanslı günündeymişsin :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil