7 Şubat 2014 Cuma

Yüz Kesesi İle Yüz Temizliği





hepimizin ergenliğinin temiz - süt gibi bir cilt ile geçtiğine inanmıyorum daha doğrusu inanmak istemiyorum çünkü benimki felaketti :) bir de çinko asetat kullandım sadece sivilceli olan cildimde derin gözenekler oluştu. Birkaç kez cilt temizliğine gittim hatta ilk gittiğim yerde oksijen ya da ozon buharına tutmadan cilt temizliğine başlamıştı kadın ! nasıl acı çektiğimi hala hatırlıyorum ve sonuç ; bir hafta temiz cilt ile gezmiştim sonra yine eski haline dönmüştü. Sonra boşverdim ; alıştım hatta umursamadıkça cildim bana batmamaya başladı ama sonra üniversiteye başlayacaktım - makyaj yapmak istiyordum derken o cildime ne yapsam bir şeye benzemiyordu çünkü sivilce - siyah nokta-gözenek- kırmızılık... son bir kaç yıldır ; arada sırada cildime buharlı akne tedavisi yaptırdım ve çok memnun kaldım son bir tane daha yaptıracağım sonrasında ise güzellik uzmanının tavsiyesi üzerine aldığım bu kese ile memnun kaldığına inandığım ürünü peeling yapacağım haftada bir.Bundan sonrası sadece temiz tutmak yani yenilenmemesi için. Kullanmadan önce keseyi iki dk ılık suda bekleteceğim.Gözeneklerim hala var tamamen yok olmadılar ama küçüldüler sebebi bitkisel asitmiş. Önceden kapatıcı sürsem de kapanmıyordu şimdi kapanıyor "BB" Kremler yetiyor hatta kapanmasına :)

Huzurlu mutlu kaymak gibi bir hafta sonu diliyorum sizlere :)

bu tarz yazılarım ve daha fazlası için " more than just make-up " etiketini tıklayabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Ay bu tam benlikmis yorum um bunu içinde tatlim nerden bulabirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akdarcidan aldim canim bitkisel organik urunler satan bir yer. Yuz kesesi deyince veriyorlar :)

      Sil
  2. Canım, akneler sadece cilt temizliğiyle ilgili değil, bazen karaciğer bazen de beslenme kaynaklıdır. Eğer sürekli kendini yenileyen sivilce problemin varsa bir cildiye bir de dahiliye uzmanına görün derim. Eminim faydalı olacaktır.
    Keseyi alacağım, kesinlikle faydalıdır. Kucak dolusu sevgiler, öpücükler
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittim pehitom karaciğerim temiz :) öperiiim

      Sil
    2. Oh sevindim. Öyleyse cilt temizliğiyle hallolacak demektir :)

      Sil
  3. hah haaa ben maske yazmıştım sen de kese yazmışsın.
    kese öğrendim sayendeee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. ilginçmiş , denemek lazım , ben de keseliyorum ama , o ince kıl keselerle , tabi aklıma geldikçe :)Sık yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biçok yararı var yapmalı tabi bende aklıma geldikçe yapardım ama artık haftada bir bununla yapacakmışıım :)

      Sil
  5. ahh lise zamanı ne çektim sivilcelerden, hala da ara ara beni yoklayıp boş bırakmıyorlar!

    YanıtlaSil
  6. denemedim hiç.
    güzel haftalar canımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan dolaşımını hızlandırıyooormuş , kırışıklık önleyiciymiiş bşr sürü yararı varmış amaa :)

      Mutlu haftalar :)

      Sil