24 Şubat 2014 Pazartesi

Look Beautiful & Live Beautifully


 Dönünce bloga böyle günde iki post yaparım sizi bıktırırım ^_^  bugün aldım başımı çıktım yağmura inat ki iyiki yağdı çok seviniyorum yağmasına neyse farkındaysanız epeydir makyaj ürünü almıyordum hazır ankamalle gitmişken bir şeyler bakayım dedim  ve ihtiyaç odaklı üç beş bir şeyler aldım :) Fırça olarak eksiğim büyük baya araştırdım tabi ki mac severler çok ama mac de parayı seviyor bu yüzden şimdilik tercihim ecotools 'dan yana oldu kendisinin göz için olan fırçaları makyaj blogları tarafından çok beğenilmiş. Yavaştan başlıyorum tek tek bir şekilde tamamlayacağım mesela the balmın fırçalarıda alınabilir mart indiriminde ^_^ . [Bu ecotools - full eye shadow]


benrinin hiçbir ürününü bulamayanlardanım; denk geldim aldım fakat makyaj düzeltme pamuğunu yine bulamadım bende ipek aldım. İndirim zamanı benri depolamak istiyorum ya bari bu sefer bulayım sizi


essence 'in bu serisini seviyorum çünkü kremsi yapısı ve dudağa verdiği renk ambalajın üstündeki rengi tutuyor en azından benim dudaklarımda bu etkiyi veriyor. resimde morumsu çıkmış ama çok tatlı bir pembe , dudak rengiymiş gibi duruyor bayıldım adı gibi natural gerçekten. İhtiyacım var mıydı yoktu ama böyle bir tonda yoktu yazın severek kullanırım diye aldım :)


işte böyle ıvır zıvır gibi görünselerde ihtiyaç :)


12 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Ruj gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım :)

    Rujun rengine bende bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. ruju ayıla bayıla kullanıyorum ben hastasıyım kuzumm. çok başarılı. ecotoolsun fırçalarından çok memnunum ben. bi de airbrush concealer fırçası bulursan kaçırma. karıştırma fırçası olarak şohonee <3 güle güle kullan hepiciğiniiiii....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçim rahatladı kuşuum teşekkürler , eksiklerime ara vermeden alacağım inşallah inşallah bebeğim güzel günler için düşünüyorum zaten :))) öpttüüüüüüm

      Sil
  4. Canim gule gule kullan
    ruju ben de cok begeendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak kullanıyorum şimdiden iyiki almışım bahar çok doğal duruyor :)

      Sil
  5. şu fırçalardan birsürü aldım kendime ama kullamayı beceremiyorum gerçi makyajda yapmıyorum öylece duruyolar kenarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki tane daha alip duracagim cunku inan bnde sen gibiyim fazlasi cebime zarar olur :)

      Sil
  6. Ben de uzunca bir zamandır dudak rengi ruj arıyorum, deneyeyim bunu
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kremsi yapısı bu durum seni rahatsız etmezse renginden kesinlikle memnun kalacaksın pehitoooom ;)

      Sil