11 Şubat 2014 Salı

Rehber #11

FROM PINTEREST


Son zamanlarda beyaz farlar pek bir moda oldu ! Fakat benim tenimde alçı çekmiş gibi durduğundan sadece  hafif pırıltılı beyaz farları bu şekilde kullanmaya çalışıyorum ve daha iyi sonuç alıyorum. Böyle belli yerleri mimleyince gözler daha bir bakımlı ve hoş duruyor bence! Göz kapağına alçı çekmekten daha iyidir. Renkli farlarla arası iyi olanlar ise duydum ki baz olarak kullanıyorlarmış beyaz farı ben bilmem o şeklini daha deneyimlemedim :)

Bu Tarz Yazılarım Ve Daha Fazlası İçin " More Than Just Make-Up " Etiketini Tıklayabilirsiniz. 


6 yorum:

  1. Üniversitede iken far çok kullanırdım, şimdi ise sadece siyah kalem. Ama bu da iyi fikirmiş.
    :)
    Öpücükler kelebekler, güzel geçsin günün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fari yeni yeni kullanmaya basladim ama cogunlukla siyah kalem cekerim pehitom ama bu beyaz far apaydinlik gosteriyor goz etrafini isiltili duruyor. Bende opuyorum cooook seninde gunun mukemmel gecer insallah. :-)

      Sil
  2. bencede badana gibi beyaz fardansa hafif parıltılar daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii ayni fikirde olmak super bisi :-)

      Sil
  3. perfect luminous eye make up
    xoxo
    happy day

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) inspo from pinterest (makeup board or pins)

      Sil