5 Şubat 2014 Çarşamba

Rehber #10

 
tırnakları unuttuğumu sanmayın! tamam ben üşengeç bir insanım yılda iki ya da üç kez tırnak bakımına giderim sonra haftada bir ya da ayda bir oje sürerim :) oje konusunda renk kataloğum da sınırlıdır kendimce en çılgın oje renklerim mor -pembe- turuncu ve mintir :) Diğerleri softur ya da bordo gibi klasiktir. Siyah rengi bile kullanmaya yeni yeni başladım önceden gotik derdim beğenmezdim ama güzel bir kıyafetle hiç öyle sert durmuyormuş diye düşünmeye başladım :)
 
 
 
 Şimdi ojesiz yapamayanlar için renkli french'leri  çok sevenlere birbirine en uygun renklerin olduğu bu kataloğu buldum; umarım beğenirsiniz ve uygularsınız :) kaynak resmin üzerinde de yazıyor ama ben yine pinterestten buldum :)
 
 Renkli french 'ler hoşunuza gidiyor mu ? gider mi ?  
 
 Diğer REHBER yazılarım için - " More Than Just Make-up "  etiketine tıklayabilirsiniz.


4 yorum:

  1. senin bu içten bıcır anlatmanı seviyom ben.

    firenç kiss mi diyon hıhı ivit görürsem sölerim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bak bende şu an şeker pembesi var :)

    YanıtlaSil