4 Şubat 2014 Salı

Peplum : LOVE or HATE ?


Peplum trendi artık bitsin ! diyenlerden misiniz yoksa; Ben daha doyamadım çıkmasın hayatımızdan mı?
Bana bir ara fenalık gelmişti özellikle elbiselerinden ama şu sıralar hiç olmadığı kadar sevimli ve sıcak sebebi herhalde çoğu kişinin ondan vazgeçmiş olması :) Sanırım peplum dolabıma kalıcı olarak yerleşti ! Peplum severler için ilham olsun diye kolajlar hazırladım yine sevdiğim blogger'lardan seçtim modellerimi umarım beğenirsiniz :) 








üst ve etek olarak çok daha seviyorum açıkçası elbiselerine bir türlü ısınamadım belki de o da bana hiç ısınmadığından ; yakışmıyor da :)))


9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Isınılmayıncada olmuyor ne yapalım sen sevmeyenlerdensin ;)

      Sil
  2. ben de sevmiyorum. güya göbek saklayacak da nerdee:p anlaşamıyoruz. mesafeliyim kendisine .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bir tek ben mi seviyorum :))))

      Sil
    2. sen çocuk kıyafeti de giyebiliyorsun ona bakarsan sdfghjk:p bi zahmet yakışsın üstüne her şey:)))

      Sil
    3. Aaah aahh boy yok yakışmayınca yakışmıyooooo :)))))))

      Sil
  3. Bende seviyorum.. :) Bence çok hoş duruyorlar ve gerektiğinde kusur kapatıcılar.. :) Bence devam etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii sonunda bir seven buldum çooook haklısın katılıyorum sonuna kadar :****

      Sil
  4. Bunu giyeceksen basen sorunun olmayacak :)

    YanıtlaSil