2 Şubat 2014 Pazar

Pazar.

bugün hiç bitmesin istiyor canım ; pazar geçmesin ...


 hatta kahvaltı masasındayken zaman dursun ya da sinema salonunda yeter ki dursun desem de
geçti gitti.


 bu arada Frankenstein - Ölümsüzlerin Savaşı'na gittik ; sevdik gayet güzeldi :) Bu saatte de gidince koca salonda iki kişi izledik çok rahattı konuşa konuşa, tepki vere vere bitirdik filmi ara bile verdirtmedik :) Sinemadan çıktığımızda ise bilet sırasını görmeniz lazımdı yok öyle bir kalabalık sanki bedava bilet dağıtıyorlardı :)


güzel pazarımın sonuna geldik .. ayrılık vakti geldiyse eğer; benim için gün bitmiştir şimdi biraz kpss sonra keyfi kitap okuma , çay keyfi :)

herkese sürprizlerle, aşk dolu  güzel bir hafta diliyorum :)

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bircan kolaj yaparken eğleniyorum mutlu ediyor beni :)

      Sil
  2. Ama sinema olayını çok sevdim mümkünse hep o saatlerde gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperdi ya evde izliyor gibiydim :))))

      Sil
  3. Biz de senin için diliyoruz..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy cümlemize bu güzel dilekler ^_^

      Sil