2 Şubat 2014 Pazar

Payet'in Kütüphanesi (2014) : Böğürtlen Kışı

 
Kitap hakkında en ufak ipucu vermeyeceğim ; okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum belki birçoğunuz çoktan okudunuz . Okumayanlar için diyebileceklerim öyle güzel ilerliyor ve hikaye öyle güzel içine alıyor ki kesinlikle sayfalarında geçen her duyguyu hissedeceksiniz ve elinizden bırakamayacaksınız. En azından ben bırakamadım ve 3 günde bitirdim ! Yazarın diğer kitaplarını da çok merak ettiğimden bir kitabını daha sipariş ettim ; kargo yolu gözlüyorum. Şimdi ise sade ve derin adlı kitaba başlayacağım. Deep'in kulakları çınlasın :*
 
 
nice güzel kitaplarla karşılaşmak , sayfalarında kaybolmak dileğiyle :)


3 yorum:

  1. Hadi hadi ben deeptone'un kitabı için ne yazacaksın onu merak ediyorum. Eminim çok güzeldir ama ben yine de bir iki şey önceden çıtlatsan diyorum ve baya hızlısın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha başlamadııım uyumadan bir iki öyküsünü seçip okuyacağııım :)) yani karışık gideceğim ki deepin en çok gelişim ve insan konulu denemelerini sevdiğim için o bölümleri gözüme kestirdiiim :)))

      Okuyamadığım zamanların acısına bağlıyorum bu hızı :) ama deepin kitabını sindire sindire okuyacağım her gün üç beş deneme :)

      Sil
    2. O zaman biraz bekleyeceğiz sanırım :) ya da kitap geldiğinde ben senden önce bitirmiş olacağım :)

      Sil