4 Şubat 2014 Salı

Payet'in Anlık Meseleleri.

 
blogumla ilgileniyorken ; atıştırmazsam iş çıkmıyor ! sanki cümle kuramıyorum :) Bu yüzdendir ki kilo aldım , alıyorum ...
 

"beğendik"in manav kısmı bana huzur verirken ; o yaşlı çift yüzüme tebessüm yerleştirdi. :) Algıda seçiciyim şu sıralar her şey çok bir duygusal, masum :( 


hazırsak çıkalım gençler. ( hafta sonu senfonileri ; memur kafasında bir sosyal hayatım var ! olsun buna da şükür gayet memnunum)

 
kargolarım bir bir geliyor ; işte evimize diye niyetlenerek aldığımız ikinci puzzel'ımız <3 ilkini bitirdik çerçeveletmedim ama bir ara fotosunu çekerim :) hayaller hayaller işte bizimkisi! zaten taksitte kalktı anca evimiz diye puzzle alırız :))))
 
nice meselelerim var ama ben diğerleriyle kirletmek istemiyorum burayı ; pehitomun dediği gibi güzellikleri hatırlamakta hatırlatmakta yarar var!" her şey çok güzel olacak "masalımıza inanmaya devam !
masal sever siniz inşallah :)
 
 


8 yorum:

  1. Ne kadar içten bir yazı olmuş kocaman gülümsedim doğrusu :D
    O diil de ben eminim her şey çok güzel olacak! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yorumunla yuregime su serptin inan cok mutlu ettin :-)

      Sil
  2. ay ne tatlısın sen aşkoo:)))) resmen gülümsediim o sarı kamyoneti görünceğğğ <3 kombinin renk uyumu yine yine yine şahanee bayıldımmmm <3 bi de beni sor duygusal naif kırılgan çıtı pıtı falan biri oldum. itinayla sakladıklarım gün yüzüne çıktı bu ara. hayırlısııı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin tatlııı gülümsetebildiysem ne mutlu ki ^_^
      Hayırlısıııı tabi her şeyin :)

      Sil
  3. Masalları kim sevmez ki :)
    Her şey çok güzel olacak, arı vız vız vız :)))

    YanıtlaSil
  4. Azıcık ye ama mutlaka ye. İçinde kallmasın. Kalınca durup durup daha fazla yiyorsun.
    :)
    Masal severiz ama senin masalın gerçek değil mi sonuçta. Her şey dört dörtlük olmuyor ama güzel şeylere baktıkça çoğalıyor.
    Teşekkür ediyorum. Seviyorum seni..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama masal dediğin kısa sürer ve mutlu sonla biter benim masalım uzadıkca uzuyor ... Bende seni seviyorum iyi geliyorsun bana :)

      Sil