15 Şubat 2014 Cumartesi

Payet'in Anlık Dilimlerİ .

 
Simitle yapılan bir kahvaltı şüphesiz çok güzeldir ; annenizde size eşlik ediyorsa tadından yenmez bir sabahtır; gün her zamankinden daha bir aydındır. O güzel mistik aydınlatmalar ise günün dekorudur.
 
Bazı günler iple çekilir ; o günler geldiğinde ise bitmesin diye direnir durursunuz ya işte o günlerden biriydi ama ışık hızında geçti gitti.
 

Tatlıyla kesinlikle aram yok ! Ama canım çok sıkkınsa aram olmayan her şeyle aram olur. Vereceği zarardır belki de o an bana cazip gelen. Ya da sevgili tam bir tatlı delisidir onun içindir bu raflar arasında kaybolurummm :)
 

 
Yaz için dileklerim var düşündükçe bile heyecanlanıyorum ; gerçekleşeceğinin garantisi yok kesinlikle :) Ama yaz mevsimini , çiçek kokusunu, denizi, maviyi ve güneşi özledim hem de çok <3 Yaz için dilekler olurda gerçekleşir diye  bir şeyler almıştım geçenlerde odamı toplarken elbise giymeyi ne kadar özlediğimi hatırladım :)
 
 
 sevgililer günü için hiç post yapmadım ; giyim hediye gibi önerilerde bulunmadım ! Ne haddime :) İnanın sevgililer gününü sevdiceğimle evde bir film izleyerek geçirmeyi yeğlerim hatta yemek hazırlamayalım tek menümüz mısır olsun birde içecekler olsun sonrada o koltukta uyuyup kalalım bu miskinliği seviyorum sanırım:))) Tabi sevgili olduğumuz için bu miskinlikleri yaşamak zor evlendiğimizde inşallah diyor ve dünkü sevgililer gününü ailemle dışarda yiyerek millete bön bön bakarak geçirdiğim itirafını yapıştırıyorum! Açıkçası özgürlüklerini biraz kıskandım geç bir saatte sevgilileriyle yemek yiyen yaşıtlarım mahşer alanına çevirmişlerdi gittiğimiz yeri neyse yine de ilerde yaşayacağım kanepedeki miskin planımın arkasındayım :) Koca Burger kola kovanımla eve dönüşüm o geceden
 
 
bugün evdeyim ve biraz kitap keyfi yapıp sonra Osmanlı devletine dalacağım ; bitsin gitsin şu sınav artık... Yarın da sevdiceğim araba sürdürecek - pratik amaçlı sabahın köründe boş yolda :/ Ya korkuyorum dua edin bana vurmayım arabayı sonra kırmızı ışıkta durup durduğumla kalmayım kaldırabileyim o arabayı :)) Hem çok sürmek istiyorum hem çok korkuyorum sebebi arabanın benim olmaması sanırım :)
 
 
o zamaaaan hafta sonunuzu dilediğiniz gibi geçirmenizi diler ; bir kahve hazırlamak için buralardan ayrılırım :)
 
 


14 yorum:

  1. ohh ne güzel bir hafta geçirmişsin bayıldım ;) öpüyorum

    www.sibeldemirci.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler sibelcim bende çok öpüyorum mutlu hafta sonları

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bunlari hissettirdiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. tasty things ^^
    xoxo
    happy week end

    YanıtlaSil
  4. Sevgi dolu, huzurlu bir yazı. Simit için sokaklarda satılan böyle biraz bayatımsı simitler candır amma dişlere dikkat her güzel şeyin zararı vardır. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Yaşadığım semtten epeydir uzaklaşmıyor öyle çıtır çıtır hafif yanmış sıcak simitle karşılaşamıyorum ama bu da fena değildi :)

      Sil
  5. Yaaa en kısa zamanda o miskinlikleri yapabilirsin umarım sevgilinle.
    :)
    Elbiseyi kışın da giyebilirsin, neden giymiyorsun ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallaaaah pehitooom :*
      Yaa giyiyorum arada ama bacak kemiklerimi cok cabuk usutme gibi bi hastaligim var sonrasinda cok agri cekiyorum sanki buzla kaplamisimda donmuslar gibi oluyorlar

      Sil
  6. KUZUUM SEN HEP MUTLU OL <3 umut doluyor içime seni okudukça karelerine baktıkça. her şey gönlünce olsun... bi bakarsın benim de cici karelerim olmuş bigün:p bundan böyle birlikte mutluluk paylaşmak dileğiyle <3 kalpli günleerrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala hiçbir şey düzelmedi aslında hayatımda ama umutluyuum , güzellikler dahada artacak :) mutlu olalım tabisiii kuşuuuuuuuuuuuuum istiyorum sendende böyle kareler tamam :) hayattan makyajdan öneriden her şey olur bol kareli postlara :))) öpüyorum mutlu akşamlaaar :****

      Sil
  7. ahh bende çok severim simit, bu sabah kaçamak yapıp simitin yarısını mideye indirip sonra da pişmanlık duymadım değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım mıııııııı hiç bişeycik olmaz ondan bir ıturuşta üç tane yiyorum beeen :)))))

      Sil