5 Şubat 2014 Çarşamba

Mint Devri Kapanır Baby Blue Devri Açılır.

 
her ne kadar her yerde bebek mavisinin 2014 kış trend raporunda yer aldığı söylense de bu renk hak ettiği değeri yazın bulacak. Sizce de biraz yaz/bahar rengi değil mi ? Geçen yıl beyaz kış modasına taht kurdu diye içine bir tutam mavi salıp başarılı olacaklarını düşünseler de bence topluma sızmadı bu istek , beklenti. Gri daha bir sardı sarmaladı bizi. Ama yine de bazı bloggerlarımız ve moda dünyasından ünlüler bebek mavisini üstlerinde taşıyarak ilgi çekmeyi başardılar. Ben mevsimi olmayan bir renk olarak kabul ettiğimden bir türlü bürünemedim ; kışın bu renk beni ısıtmıyor.
 
 
bu mevsimde olsa olsa beni bir çana üzerinde mutlu eder :) daha görmüş bulmuş değilim :) geçen yıl nasıl mint gönlümüze taht kurduysa şimdide bebek mavisi vuracak diye düşünüyorum ve  eğer benim gibi sizde bu güzel rengin hakkı bahar ve yaz diyorsanız ; güzel bir kolajla son veriyorum postuma :)  
 
 
evet yine ve yine wendy's lookbook dan ilham alınası kareler :) ne yapayım çok seviyorum bu kızın tarzını :)

Bu tarz yazılarım ve fazlası için - " Akıl Fikir Ofisi - Idea Office " etiketine tıklayabilirsiniz.


18 yorum:

  1. çok tatlı renk ya bittim :)) ayakkabı olarak kullanmaya pek cesaret edemem ama :/

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir renk özellikle ayakkabida harika duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. çizmelere bayıldım :'( benim bacaklar kalın ayaklar küçük olduğu için bacağıma göre çizme bulamıyorum
    işte bu yüzden ilk gözüme çarpan çizmeler oldu...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa inşallah bulursun dilediğin gibi bir çizmee benşmde öyle çok var ki bulmak istediğim vücut şeklime göre :)

      Sil
  4. Kesinlikle katılıyorum bu güzel rengin hakkı bahar bahar :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy cantalarda harika durmus bu renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiiii ben çanta istiyoruum bu renkte zaten mint renginde de hakkımı çantadan ve ayakkabıdan yana kullanmıştım bu sefer çantaaa :)

      Sil
  6. böyle soft renklere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende çok masalımsı geliyor bana :)

      Sil
  7. mint de seviyom beybi blu da herşeyi seviyom bana nee beeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olan her şeeeeyi seevmekle başlar zatiiii :)))

      Sil
  8. En sevdiğim renk her şeye ne kadar yakışmış dimi bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh bu yaz senin renginle dolup taşsın o zamaaaan :)

      Sil
  9. en sevdiğim renk bana herdem moda ama minti de sevmiştik oda kalsın :D

    YanıtlaSil
  10. Bana soluk renkler yakışmıyoooor ama model kıza çok yakışmış :)

    YanıtlaSil