28 Şubat 2014 Cuma

Mesaj Kaygısı İçindeyiz.

Bir hafta önce şurada küçük bir alışverişimden bahsetmiştim ; içinde beyaz bir çerçeve vardı. Kendi çapımda bir DIY projesi için almıştım daha da almam gerekenler vardı. Yavaş yavaş tamamlıyorum :)
mesaj kaygılı bir duvarım olsun evimde istiyorum çünkü mesaj veren bardağa , tabağa, tişörte, çerçeveye , takılara zaafım var. Kendimce ufacık bir araştırma yaptım pinterestte ! Aklımdakileri sunuyorum sizlere bakalım beğenecek misiniz?


gördüğünüz üzere baya romantik bir çerçevem olacak yukarıda bahsettiğim postumdaki çerçeve fakat bunun için belli tarihlere ve yüzüklere ihtiyacımız var :)))Hayırlısı inşallah diyelim; sizde deyin tamam mıııı <3



bu iki çerçeveyi en son ikea'dan aldım keşke 2 tane daha alsaydım diyorum :) bunların içine de yanlarında yer alan yazıları yazıp çıktı alacağım :)

nasıl sevdiniz mi düşündüğüm yazıları falan ? :)

Bu tarz yazılarım ve fazlası için - " Akıl Fikir Ofisi - Idea Office " etiketine tıklayabilirsiniz.




14 yorum:

  1. Fikirler harika, bende dekorasyonunu tamamlamaya çalıştığım oturma odam için böyle bir köşe istiyorum.

    Umarım sonuç istediğimiz gibi olur..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeyizime diye attım valla çünkü camsız çerçeveler çıktı almış olsam sararır kağıtlar o yüzden benimkide epey tamamlanmaz ama tamamlandığında umarım çok güzel our :)))

      Sil
  2. Ikea her yerde olsun yaaa, çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bahaaaar gerçi ankara dışına koymuşlar diyorum bizİm eve 1 saat 40 dk diyorum da sen ankara dışındasın diyorlar ban :))) yılda iki giderim ancak alıcı olduğumda :)) varsa ihtiyaç alır yollarım sana :****

      Sil
  3. Tarihleri içeren pano fikrine bayıldımmm... Tamamlayamadığım projelerle dolu hayatım... Listeme bunu da ekleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayııııııız aynı :-) bir projem daha var sıra onda sonuçta bu projem için yüzükler ve tarihler ortada yok :))))) tarihseveriz o zaman biz ^_^

      Sil
  4. Çok güzelmiş bana ilerisi için çok güzel fikirler
    verdin :)
    Ama Konya'da ikea yok malesef umarım en kısa zamanda açılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olduuuum inşallah bulabilirsin ama orada gimsa , şımarık gibi yerler varsa bulabilirsiniz benim aldıklarımda plastik çok kaliteli değil ;)

      Sil
  5. Ben de gezi parkındaki kırmızılı kadın ve duran adamın tabelasını yaptırıp asacağım :)
    Bunlarda çok iyi düşünülmüş :)

    YanıtlaSil
  6. ama ya ne kadar tatlı bunlar. ya o tarihler ne güzel. nerde var o söleseneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinterestte vaaar bizimde güzel tarihlerimiz olsuun deep :)))

      Sil