13 Şubat 2014 Perşembe

Mango Outlet Aşkına

 
Bugün yaptığımı lütfen sizde yaptığınızı söyleyin lütfen :) Ne mi yaptım ? Çok önceden mango outlet'ten aldığım kırmızı bir  büstiyerin  bu seferde krem rengini aldım :) Ya zaten almak istiyordum da arada kaynar diye düşünmüştüm birde burnumun dibinde yer alınca bu güzel marka canım sıkıldıkça gezmeye gidiyorum ; 3-5 kuruşa bir iki parça bir şey alıp kendimi mutlu ediyorum ! Sonuçta bir rimel parasına bluz alıyorum bence çok mutlu edici bir şey bu :) Rimel'de aldım da oradan biliyorum onu az uz kullanayım yazarım bir ara ilk defa deneyeceğim :) 
Neyse sizde nadir de olsa benim bu yaptığımı yapıyor musunuz ?
 
 
 
Alışverişlerim Ve Daha Fazlası İçin " Keep Calm And Go Shopping " Etiketini Tıklayabilirsiniz.


11 yorum:

  1. Hahah alemsin :) Hayırlı olsun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Those tops are so pretty. :)

    Keep in touch,
    J
    www.jonnessa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. evet yapıyorum hatta dün yaptım bugün giydim bile :)) pişman değilim :))) güle güle kullan canımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh mutlu olduuum ;) sende canım teşekkürler :)

      Sil
  4. Vallahi şoklardayım ve çok da mutluyum!! Dün mangoda gördüğüm sweatshirt leri çok beğenmiştim ama 50-60 gibi bir şeydi sanırım fiyatı. Bugün aynılarını pazardan 10 ar liraya aldım iki rengini birden kaptım. Çok küçük hataları vardı ama olsun daha ne isterim ki:-) iyi ki Türkiye de üretim yapıyor mango!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa güle güle giyin ırmakcım ne güzel fiyatlara kapmışsın aynen öyle valla gereksiz pahalı etiketleri var :/

      Sil
  5. Ben yaparım. Beğendiğim bluzun da ayakkabının da iki ayrı rengini almışlığım vardır :)
    Yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiii :) gule gule giyin hepsiniiii

      Sil
  6. ay bundan ben de alcaktım sonra gittim başka bluzlere daldım, mont aldım felan derken unuttum :)

    YanıtlaSil