17 Şubat 2014 Pazartesi

Küçük Şeyler Ama Mutlu Ediyorlar.

Merhabalar haftaya nasıl başladınız ? Umarım her şey güzel gidiyordur ^_^  bugün hayatımda mutfak ıvır zıvırlarını ve dekorasyon cicilerini ne kadar sevdiğimi kanıtlayacağım. Alışverişlerimin yönü biraz kaydı ama çok memnunum bu durumdan :) Bakalım beğenecek misiniz ?



Çook severek aldım bardaklarımı  ve alırkende bir sürü hayaller kurdum... Mutfağım olabildiğince renkli olacak sanırım ^_^ ay inşallaaaah 🙏



Aslında ben hep tek tek çerçeve ve plastik almak istedim ;bulamadım.Sonra bunu buldum ; malzemesi tahtadan ve çok hafif ! İçine ise güzel yazılar yazmak istiyorum Smile , Believe , Peace ... Gibi :-) Önerilere açığım :-)

İşte böyleeee bol hayalli , mutlu edici bir alışveriş oldu benim için , hiç giysi alamaya benzemiyor bu alışverişin tadı başka idi ve inşallah evime yerleştirdiğim zamanın postunuda sunarım size  :-)





42 yorum:

  1. ben çoook beğendim tam benlik sevimli cici bici.. güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii çok teşekkür ediyorum daha güzel cicili bicililer senin olsun :*

      Sil
  2. ah kuzum okadar benziyo ki hayallerimiz seninle inşallah bigün gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin selinciğiiiiiim inşallah :)))

      Sil
  3. Kupalarınızı nerden aldınız çok şirinler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , Gimsa'dan aldım :)

      Sil
  4. Bardak mı onlar yahu, sanki içerisine süt konup saklanabilir gibi duruyor ağzı da kapaklı ya.. Ama harikaymış gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanırım soğumasın diye ama ben zaten soğuk içiyorum çok kapağıyla işim olmaz

      Sil
  5. süt bardaklarının pembesıde cok cok hos ıyı günlerde kullan tatlım**-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet caniiim bir suru rengi vardi ben inek temasi icin siyah beyaz aldim.:-D

      Sil
  6. En mutlu günlerinde kullanmak nasip olur inşallah! 💞 :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin ırmakcım nasıl güzel hissettirdi yorumun anlatamam , inşallahhh 🙏☺️ :)

      Sil
    2. Çok sevindim yorumumun seni mutlu etmesinee:-) inşallah bir gün bu tür paylaşımları kendi evinden yapıyor olursun :-) o zaman daha çok paylaşım bekleriz tabii! :))

      Sil
    3. Baya bir zamani var ama insallah tabi irmakcigim neden olmasin paylasirim :).

      Sil
  7. süt bardaklarına bayıldımm güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.daha guzeli sizin olsun :)

      Sil
  8. Bardaklara bayıldım
    Umarım senin mutfağında görürüz onları bir gün
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah mutluluk kaynagiiim insallah bi gun :)

      Sil
    2. Ehe ben mi ??
      Çok mutlu oldum :))

      Sil
  9. musmutlu günlerde keyifle kullan canım cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin insallah canim cok tesekkur ediyorum :-)

      Sil
  10. harika bardaklar...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ev alışverişi ayrı güzeldir. Kupalar harika tatlım :)) Bu arada senin çerçevenin benzeri bende var ama hala bişey yapmadım içine. Seninkini görünce gaza gelirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet cok baska tadi bide ilginc guzel ciciler buluncaa dahada da guzelmis :-) haahaha bakalim ben ne zaman yapacagiiim yazilari buldum belki vintage resimler koyarim diye arastiriyorummm :)

      Sil
  12. bardaklar çok şirin :)
    yeni blogumu izler msn cnm : http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler selmaciiim , tabi gelirim birazdan :)

      Sil
    2. Canım bloğun davetli okuyuculara açıkmış , izin reddedildi diyor :/

      Sil
  13. really cute mug dear
    xoxo
    happy day

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller iyi günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  15. Bardaklara bayıldım. Çok şirinler.:)

    YanıtlaSil
  16. cok güzeller iyi günlerde kullan canım ayrıca karikatürlere bayıldım harika olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyoruuuum :-)

      Sil
    2. o bardakları nereden aldıınn bende istiyorum bendeeee bayıldıımmm :))))))))

      Sil
    3. Al al kesiiin :)) Gimsa'dan aldım canım :)

      Sil
  17. çok güzeller....
    ne güzel bir ev olacak öyle *.*

    YanıtlaSil
  18. Those milk-mugs are gorgeous!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan çok güzel:)

    YanıtlaSil