20 Şubat 2014 Perşembe

Gözlüklerle Aranız Nasıl ?

Ne tarz gözlükleri seversiniz ? Tarzınızı modaya göre mi yön verirsiniz yoksa belli marka ve modellerim vardır dışına çıkmam mı dersiniz ? Son zamanlarda moda dünyasında ciddi bir takıntı hale gelen bir aksesuar " gözlük " ! Tabiki sağlıklı seçimler yapmakta fayda var diye düşünüyorum göz sonuçta başka bir şeye benzemez ama iyi seçimler sağlam bütçe istiyor bu yüzden bir tane alacağıma 3-5 tane alırım düşüncesinden biraz uzaklaşın ve bir tane iyisinden sahip olun.. Buraya kadar ki cümlelerim gözlüksüz yapamayanlara gelsin. Laf bana geldiğinde ise ; 
 

vakti zamanında biriktirip bir exess almıştım ki şimdi keşke o paraya bir Rayban alsaydım diyorum sanki daha kaliteli bir seçim olurdu. Yinede wishlist'imde  klasik siyah bir rayban var ama vaktide var ona sıra gelene kadaar ohhoooo :) Zaten gözlük takmayı unutan biriyimdir ve çoğu zamanda başımın üstünde gezdirenlerdenim belki bir rayban aldığımda bu kullanım alanım değişebilir :))) E başımın üstünde gezdirme amaçlı kullanacaksam da çok paralar vermek aptalca geliyor bu yüzden h&m ve zara şu an alabilceklerim arasına girdi ve bu iki modele bayıldım :)


 
e yaz mevsimi çiçek kokularıyla etrafı sarmaya başladığına göre gözlükte wishlistlerinizin tepesine yerleşiyordur dimi :) Umarım muhteşem ve aşk dolu bir yaz bekliyordur bizi <3
 
Bu tarz yazılarım ve daha fazlası için " akıl fikir ofisi - idea office " etiketini tıklayabilirsiniz.


10 yorum:

  1. Benim de acil gözlüğe ihtiyacım var. Muayenemi oldum, yeni derecemi öğrendim ama gözlük kullanmayı sevmediğimden napcağımı bilmiyorum. Lens de çok zor, miyop-astigmatım çünkü. Sanırım benim tercihim de Rayban'den yana olacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lens zahmetli iş bencede :/
      Geçmiş olsun çok çok alışmak lazım bence rayban gözlüğü sevdirir cinsten :))) inşallah alırız yakın zamanda bir rayban :)

      Sil
  2. Uzun süredir gözlük kullannan bir miyop olarak çerçevesiz gözlük kadar rahatı yok .ama şu tatlı modellerden de takmak lazım arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sukur gozlerimde bir sknti yok da dedigim gibi aksesuar olarak alinabilir :-) valla leopar cerceveye 300-400 tl veremem cmt bulursam bu hm bnm olacak :-D

      Sil
  3. Bak gözlük seçme konusunda iyiyimdir vaktiyle satmışlığımda vardır. Üniversite de okurken gözlükçüde çalışıyordum aynı zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa senle gidesim geldi ama şimdi sen o hm gözlüğü bana aldırmazsın biliyorum sağlıksız dersiin ve sööööz başımın üstünde kullancam tama arada gözümede yerleştirirm yalan yok :)) çok istiyorum onu bulmalıyım :)))))

      Sil
    2. Hehehe asıl başının üzerinde kullanmayı yasaklarım ben :) açıyorsunuz gözlüğüm kenarlarını sonra artık gözlük yüzümden düşüyor diye ağlıyorsunuz.
      Cam çok önemli UV filtreli ve antrefle kaplıysa tamamdır.
      Öptüüüüm
      :)

      Sil
    3. Kesin değildir çünkü fiyatı 19,90 aksesuar olarak alayım bulursam bari ;))) öperim kocamannnn

      Sil
  4. gözlüklerle aramın çok iyi olduğu söylenemez:)

    YanıtlaSil
  5. Berbat :( bi turlu yuzume yakisan gozluk bulamiyorum :(

    YanıtlaSil