7 Şubat 2014 Cuma

Geniş / Bol Paçalar Hortladı.

vuhuuuu en sevdiğim pantolon tarzlarından biri işte bu ! malum minyon olduğumdan bol ve ispanyol paçalar boyuma cm ekledikleri için vee topukları gizledikleri için benden epey bir torpilliler :) Bu modellerin kumaşı fark etmiyor benim için her türlü her şeyle güzel bir birliktelik oluşturulabilir... işte almak için sabırsızlandığım bir trend sonunda çıktı :) Bu trendin zamanı var mı derseniz bence yoktur yaz kış her kumaşa uygulasalar da bizde alabilsek ; gözümüz dönse çeşitten :)

sizin aranız nasıl bakayım bu trendle :)
fotoğraflar pinterestten :)

Bu tarz yazılarım ve daha fazlası için- " akıl fikir ofisi-idea Office " etiketini tıklayabilirsiniz.


22 yorum:

  1. Topuklululari gizleme ve oldukca rahat olmalarindan dolayi benim de favorim bu model insallah cesitleri cogalir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallaah yazın efil efil dolaşırız :)

      Sil
  2. Ben de çok severim =) Çok zarif gösterir insanı...

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İnce kumaşlar yazın açık renkler insanı tüy gibi hissettirmez mi :) bir iki parça aşeriyorum o kürküde bulucam bahaaaar :))))))))

      Sil
  4. Ben boyum kisa oldugu icin pek sevmem ^-^ama yakisana yakisir ,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bende kisayiiim topuklulari giyip sakladik mi tamamdir :-)

      Sil
  5. Tam benim tarzım süper :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok seviyorum ya dar paçadan daha asil gösteriyor insanı:-) Bir de hiç taşlanmamış dümdüz koyu lacivert olunca bacak boyunu daha da uzun gösteriyor:-)

    YanıtlaSil
  7. Ay bubtam benlikmis
    hemen almam lazim nerde bulabilirim adi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mango ve zarada çokca görebilirsin kotondada olabilir :)

      Sil
  8. Ben de çok seviyorum, geniş parçalı pantalonları. Bir sarı bir de lacivert pantolonum var, yeniden çıkabilir saklandıkları yerden desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeeeee :*** bende yazlık bir renk istiyoruuum bakalım kısmet :)

      Sil
  9. Dar paçaya o kadar alıştım ki, bu trend bana biraz uzak kalıyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa bence rahatlığıyla seni etkisi altına alıcak demedi demeeee :)

      Sil
  10. Aynı sebeplerden dolayı benim de favorim :)

    YanıtlaSil
  11. Stylish pants yet comfy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil