18 Şubat 2014 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu.

  • Pazar günü canım hatırlarsanız araba sürdürecekti bana :) Sürdüm çok şükür fena değildim tabi yol boştu ondandır :))) Ama o park var ya park az kalsın yanda kuzu kuzu duran arabaya azıcık çarpıyordum ki sevdiceğim el frenini çekti :/ Korktum  ; evet.

  • Eve döndüğümüzde puzzel'a daldık .. ama saatlerce uğraşıp bu kadar ilerleyebildik :) Bitecek bitecek  inanıyoruz içimizdeki azme :) (sevgilim Antalya'lı burada geçici bir düzeni var ; ilerde ne olur bilmiyoruz ; hayat... Puzzle ' ı onun minik evinde yaptık bu açıklamayı yapıyorum çünkü bazen meraklı yorumlar alıyorum :-) )


  • Evde topuklularımla bir kaç deneme yapıyorum ; güzel günlerde şunları giyerim, altına şunu giyerim, saçımı böyle yaparım diye çünkü bütün arkadaşlarım sıraya girdi mayıs itibariyle düğünler başlıyor :)
  • Kpss işte böyle bol kara kalemli geçiyor.
  • Kaiken ' e başladım yeniden ama  nedense okurken yine sıkılıyorum bakalım ne zaman bitecek.
  • Kuru pasta severim ama artık durdum cidden durdum yemiyorum bu bir tanecik son damlamdı.


İşte böyle bunlarla geçip gitti son bir kaç günüm ....
 
Hayatıma dair yazılarım için " small moments | instaphotos " etiketini tıklayabilirsiniz.


17 yorum:

  1. Ben de puzzle sevdalısı oldum. 2000 parçalık aldım ve çok az ilerledim bitecek gibi değil üstelik, delirmesem iyidir :)
    Yeşil elbisenin tamamını görmek isterim ve ilk karedeki kıyafet çok yakışmış :)
    Sevgiler kelebekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah pehitoooom yeşil elbiseyle bende çekinmek isyerim dış mekandaaa ;))) 2000 bizi aşar bunda bile bunalıyoruz yaw :)

      Sil
    2. Beni de aştı, delilikmiş yaptığım ama oldu bir kere :)

      Sil
  2. Eteğin rengi ve ayakkabılar çok güzel görünüyor tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim severek almıştım zaradan :)

      Sil
  3. araba kullanmayı bende çooook istiyorum yaa.

    YanıtlaSil
  4. Nice peep-toe shoes!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  5. pratik yaptıkça öğrenirsin canım:)
    o kitap da merak ettiklerimden=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah baharcım :) ilerletemiyorum o kitabı ben ya neden bilmiyorum belkide yanlış zamanlama yine :)

      Sil
  6. çokoşuz yalnız ;)
    ya ben puzzle hiç cesaret edemiyorum *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersiiiii ;)
      Aa ben çok seviyorum bu üçüncü ama ara verdik hamlamışız :)

      Sil
  7. Puzzle meraki bende de var ama hic bitiremedim suana kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeyen puzzle işkenceye dönüşür umarım biz bitiririzz , biter biter :))))

      Sil
  8. Sıkı takip ettiğim pek çok blog da bir durgunluk var ama sen aynı tempo da devam ediyorsun, ne güzel :)
    Kaiken pek çok kitapta olduğu gibi başta biraz sıkıyor ama ilerleyince beğeneceksin :)
    Kurabiyenin altındaki altlık çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) boş vaktim bol olunca uğraşımda bura olunca tam gaz devam ^_^

      Çay bardağı altlığı ama ben öyle kullandım o gün :)

      Teşekkür ederim güzel yorumun ve bu postumu okuduğun için :)

      Sil