11 Şubat 2014 Salı

Garnier BB Roll-On | 5'i 1 Arada


verdiği vaadlere bakacak olursak ;

  • Koyu halkaların & torbaların görümünü azaltır.  - Çok koyu halka ve morluklarınız varsa beklentinizi düşürün yeterli olmayacağını düşünüyorum. Benim çok koyu olmadığı için yeterli geldi bu yüzden memnunum.
  • Yorgunluk belirtilerini gizler. - hafif bir parıltısı var bu yüzden göz altlarınızı daha sağlıklı gösterdiği doğrudur ; teninize göre seçim yapmak çok önemli ! Teniniz çok koyu değilse açık ton alabilirsiniz.
  • Pürüz ve çizgileri gizler . -  şimdilik bunlar bende yok o yüzden çizgi gizleme hakkında bir şey diyemeyeceğim :)))))
  • Işıltı verir. -Evet hafif parıltısı var çok hoş .
  • Nemlendirir. -BB kullanmamın genel sebebi ; kurutmaması cildi ve bununda bu etkisini seviyorum.

    Gözlemlenen etkinlik : anında , koyu halkaların görünümünü azaltıyor ve aydınlatıyor. 7 gün sonra ise yorgun gözlerin yerini dinlenmiş gözler alıyor.
İndirimde kesinlikle alınır bir ürün zaten minicik olması nedeniyle indirimsiz halinin pahalı olduğunu düşünüyorum.

Bu Tarz Yazılarım Ve Daha Fazlası için "More Than Just Make-Up " Etiketini Tıklayabilirsiniz.


12 yorum:

  1. bende bugun bır makyyaj ve kozmatık postu yazdım *-*
    ne tesadüf sende yazmışsın almak lazım amlsıldı*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıyı kozmetik postlarıyla salladık desene :)

      Sil
  2. great post!
    following you via gfc and bloglovin now. hope you'll follow me, too!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    YanıtlaSil
  3. Benzer bir ürününü kullanıyorum, o da roll on, idare eder formatta hep. Bir gün de şöyle tüm kızarıklıkları morlukları kapatan bir formülasyon üretseler ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee ama bb bnm için kafi morluklarım koyulaşmadığı sürece :)

      Sil
  4. Hic denememistim cnm guzel bir urunmus

    YanıtlaSil
  5. misha kullanıyorum ama göz altım için ayrı bir bb deneyebilirim *.*bunu mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok koyu değilse çok güzeldir alınır nabrutcuğum :) yüzümede garnier Bb kullanıyorum

      Sil
  6. gozaltim icin kullandigim urunlerde cok hassasim ama bu guzel gorunuyor


    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  7. BB kremler genelde 20'li yaşlardaki bayanlar için uygun. Cildin genç ve problemsiz olması gerek diye düşünüyorum.
    Çünkü kapatıcılık özelliği pek yok ama güzel bir ışıltısı var.
    Öyle işteeee :)

    YanıtlaSil