2 Ocak 2014 Perşembe

Yeni yıla nasıl girerseniz cidden bütün bir yıl öyle mi geçer ?

Aralık ayında resmen imkansızları başardım . Cidden nazar değecek diye korkuyorum :)Bünye alışkın olmayınca üst üste her şeyin yolunda gitmesine haliyle  şükürle kalkıp şükürle oturuyorum , evet. NET. Mesela hatırlar mısınız bilmem ? İlk yağan kar'ı canımla birlikte geçirmiş olmanın mutluluğunu burada yazmıştım. O günün sabahı sevgiliyle güne başlamanın üstüne baş başa bir kahvaltıya gitmemiz şükretmem için birinci sebeptir. Genelde bir yerde kaldığım zaman sabah eve erken dönüyorum sürekli bir telefon, aranma durumu :/ ama o gün gayet yaya yaya bir gün geçirmiştim ... o sabahtan bu kareler :)
pantolon: gezer   kaban: defacto   çanta:mango
Aralık 'ın sonlarına doğru bir imkansızı daha başardığımı da bir alttaki postumu okuyarak gülebilirsiniz :))) Evet sevgilinin doğum günü ile ilgili mevzu :) Onu da bir mucize sonucu atlattıktan sonra sıra "yeni yıl" konseptine geldi .
Amaç : Birlikte geçirebilmek. Acaba geçirebilecek miyiz ? Umut dolu bu soruyu kendimize sormayı bile denemeden "face time " yaparız , telefonla konuşuruz aşkım !
 zorlamayalım artık yeter! bir gün başımıza iş açacak bu evden çıkma bahanelerimiz diye uslu uslu geçinirken. Birden bir mucize daha oldu ; bizimkilerin teyzemlere gideceğini duydum sonra üstüne benim 5 yaş küçüğüm de dışarıda arkadaşlarıyla olacakmış. BAK BAK! Neyin stresini yapıyorum  ben dedim her şey olacağına varsın diyerek şansımı denedim ,buldum bir pembe bahane hop sevgiliye :) Mucize değil de ne ? yeni yıla sevdiceğimi görerek girdim , yanındaydım gerçekten rüya bu olanlar hala inanamıyorum. Sevdiceğimde bende inanın şu başımıza gelenlere "şükürler olsun" diye anıyoruz... Şimdi bütün bir yıl ben onunla olabilecek miyim? her fırsatta hep her zaman her özel günde hatta dini ve milli bayramlarda falan filan :)
 Şu bahanelerin sona ereceğin günü iple çekiyorum...
Yılın ilk günü de sabahımdı aşkım ve onunla akşamı buldum , ayrılmak yine çok zor geldi... Günü bütün güzelliklere rağmen çözmemiz gereken sıkıntılarımızla kapatmış olsak ta ben hala birlikte geçirebildiğimiz günlerin sarhoşluğuyla , mutluluğuyla dolanıyorum . Her şey çok daha güzel olacak , buna inanalım ... Yaşayıp görelim ve kaydedelim...
işte böyleyken böyle durumlar :)
bu postu yaparken kahve içiyordum , keyif kahvesi :) Hadi güzellikler hayal gücünüze sağlık , bir kaç şey söyleyin.. Fala inanmam ama falsız kaldığımı da göremezsiniz içiyorsam kaparım :) iyi kötü her şeye açığım :)
yarınınız çok güzel geçsin :)


12 yorum:

  1. ben sadece fincanla ilgili bişi söyleyip tüyücem bebeğim;) ilk fotoğrafta 5 vakte kadar babanın tüüm gardlarının ineceğini müjdelemek isterim. kavuşmanız çok yakın. yeter ki kararlı ol ve her lafının arkasında ol;) yüz yüze konuşacaksınız ve sen kimi zaman öfkelensen de bu durum sandığından da çabuk çözülecek. E harfli birinin desteği var arkanda. Her şey çok güzel olacak ve sana olan sevgisi gün be gün katlanacak esas oğlanın :D
    ÖPÜCÜKSS!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol kuşuuuuum benim.

      bakalım neler göreceğiz 5 vakte dediğin 5. ay mayıs olabilir bak çünkü esas oğlanla konuşmalar mayısta aileler tanışsın yönünde :) gard falan kaldıramam zaten oracıkta bayılırım kavuşalım huzur istiyorum kendi ailemde. biraz cesaret istiyorum kendimde de biraz ya hadi hayırlısı :)))

      teşekkürler canım , öperiiim :****

      Sil
  2. Ohh yemekler,kahveler :)Ben de gidip kahve içeyim bari:)

    YanıtlaSil
  3. menü çok başarılı :)

    kar gibi tertemiz bi yıl olsun!

    YanıtlaSil
  4. daha nice nice mutlu günler geçirmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Guzel bir yil olsun senin icin guzelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz icin samiracim insallah :-) cok tesekkur ederim.

      Sil
  6. yine herşey pek hoş.

    evet geçende hatırlıyom o kar macerasını seninkiyle.
    :)

    YanıtlaSil