30 Ocak 2014 Perşembe

Rehber #7

yüz şeklinize göre allık sürme ve kaş şekillerinden sonra sıra geldi saç modellerine :) Pinterest gerçekten harika bir kaynak oldu benim için orada yok yok cidden :)

 
 
 
 Kalp , yuvarlak, kare , yüz şekline sahipseniz saçınızı yukarıdaki gibi ayırmanız en doğrusu eğer oval bir yüze sahipseniz siz cidden şanlı birisiniz :) nerden ayırırsanız ayırın size yakışacaktır tabi benim gibi oval yüzünüzün yanında koca bir burnunuz varsa yandan ayırmanızı daha çok tavsiye ederim ; dalgalı ise saçınız büyük burnunuza rağmen ortadan ayırabilirsiniz bunda bir sakınca yok  :) burun da baya etkili yahu :p  
Bu yüz şekillerine sahip ünlülerden örnekler verecek olursak ;
 
 

tüm görseller pinterestten ! ---> ( hair styles/cuts  according to your face shape diye araştırırsanız bunları çok rahat bulabilirsiniz !) daha bir sürü şey var kendinizi kaybedebilirsiniz benden söylemesi :)


7 yorum:

  1. Bu kaynak önerisi çok işimi görecek tatlım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir derleme olmuş

    bloğumda çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/2014/01/oi-arte-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derli tolu bir şeyleri birleştirdim diyelim çünkü pinterestten buldum :)

      Sil
  3. Bu postların gerçekten çok işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİr tek seviyorsun bence sırf senin için devam edeceğim :)) varsa istediğin özel bir konu ? Araltırırım :)))

      Sil
    2. Var tabiii :) saç rengi, hangi tene hangi renkler gider. Bence çok faydalı ve ben senin paylaştığın görüntüleri kayıt ediyorum. Şimdi kullanmazsan mutlaka daha sonra kullanırım diye. Ayrıca bundan faydalanan çok kadın var, sadece bemişim gibi düşünme. Sana yorum yapmayıp, takip edenlerde var unutma :)

      Sil