27 Ocak 2014 Pazartesi

Rehber #6

 Bence yüzünüzü ve makyajınızı gösteren yegane şey kaştır. Ne ellerden geçmiştir eminim !
Ya çok inceltilmiştir ya çok kalınlaştırılmıştır... Halbuki yüz şeklimize göre şekillendirilen kaşlar hepimize çok daha kusursuz bir görünüm kazandıracak ; işin sırrı yüz şeklimizde !
 Bu görselde herkese net bir yol gösterici olamaz ama yinede denenebilir diye düşündüğümden ekledim ve görseldeki kaş modellerin sahip olduğu yüz şekilleri ile uyumunu sevdim.


resim ; fotoğrafın sağ tarafında yer alan linkten alınmıştır.

13 yorum:

  1. Merhaba ben uzun bir yüze sahibim ve örnekteki gibi kaşlarımı düz yapmaya çalışıyorum ama kaşımın kendi doğal şekli daha kavisli bu yüzden 10 günde bir falan almak gerekiyor :/
    Buarada ben de sayfama beklerim, ikinci el ürünler satıyorum: http://garajsatisim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş farı ile de şekillendirebilirsiniz ;))

      Sayfanızı tıkladığımda profil uygun değil diyor :(

      Sil
  2. Kaşların yüzümüze uygun alınması gerçekten çok önemli, ama ben bir türlü istediğim gibi bir görünüm elde edemiyorum=) Paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş sorunsalı gerçekten zor :/ işe yaraması dikeğiyle didemcim :)

      Sil
  3. allam ne kaşlar var di mi insanlardaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Benim yüzüm bunların hiçbiri değil bebeğim :) Benim yüzüm yok sanırım :D çok küçük:)

    YanıtlaSil
  5. ehüü ben seviyorum kaşlarımı yıllardır aynı :))))) ilk alan düzgün aldı diye kuaförümü değiştirmediğim doğrudur :p

    YanıtlaSil
  6. Ben de en son kaş alımı faciasından sonra bıraktım kalınlaştırıyorum. Sonra da iyi bir kuaföre gidip düzelttireceğim. Ince sevmiyorum doğal gelmiyor ama bu durumda benim için en uygunu 1. Sıradaki gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 1 numarayııım. Bende ince seviyorum doğalda çok dağınık oluyor bende şimdilik bşr yerde sabştim ama o da cıvıtırsa acımam değiştiririm keşke kendimiz alabilsek ;))))

      Sil
    2. Evet ama başarısızım bu konuda. Gerçi kuaförlerde pek başarılı sayılmaz :) en son geldiğim hal faciaydı :)

      Sil