13 Ocak 2014 Pazartesi

Rehber #2

 
"bence" çoğumuz bir yerlere giderken bir kalem çekmeden çıkmıyoruz ; ya gözümüzün içine ya göz kapağımıza kesin ama kesin bir çizik atıyoruzdur dimi ? En azından ben öyleyimdir ama tabi ki eye liner başarısızlığımın üstüne üşendiğimden kaleme sarılıyorum ; tembellik benimkisi ama yine özeniyorum :)
 
 
modeller gözümüzün önünde dursun ki pratik yaptıkça elimiz alışacak ve çok güzel bir eye liner çekici/çizici olacağız :) hatta o kadar alışacağız ki bir çırpıda markete de gitsek çekeceğiz :p
 
benim favorilerim : Classic , Pin-up , Smooth , Double up ,Everyday ve Basic :) ne çokmuş!
 basic modeli kendime en çok uyguladığım diğerleri de uğraşsam da içime sinmeyip sildiğim modeller :)
 
 
güzel bir yol gösterici olur umarım herkes için :)

25 yorum:

  1. Ben de seviyorum ama bazen tembellikten yapmıyorum=)

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyyy bayılıyorum eyelınere ben :)) benım kı 1. sıradakı :)))

    YanıtlaSil
  3. yaa kuzum bende aynen hem erinmekten hemde fazla zaman harcattığından eyeliner yerine kalem çekenlerdenim:)
    saol bebeğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmamak çok güzel ya hahah olsun bize kalemde yakışır biz hep güzeliz :))) öperim :**

      Sil
  4. ahh keşke bende kullanbilsem eyeliner, göz kalemi ile idare ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrencez öğrencez olmuyorsa kuaförümüz makyözümüz arkadaşımız bi şekilde çizerler :))

      Sil
  5. Ben çok seviyorum ve her gün üşenmeden çekiyorum. Resimlerimi incelerseniz mutlu olurum:)
    http://makyajurunlerm.blogspot.com/2013/03/vazgecilmezim-diplinerm.html

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ben her gün üşenmeden çekiyorum. Aramızda aşk var:) Fotoğraflarımı incelerseniz mutlu olurum:)
    http://makyajurunlerm.blogspot.com/2013/03/vazgecilmezim-diplinerm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki geliriiim , ne güzel iyi çekicisin dimeeeek :)

      Sil
  7. Smooth çekeyim derken hep dramaya dönüyor benimkiler... elimin ayarı yok beybi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde elim pek korkakmış yarım yarım çekiyorum bitaraf ince bi taraf kalın bştarafı çizgi incecik :)

      Sil
    2. Fırçalı jel eyeliner candır. Çok daha pratik. El alışınca işte yapılıo diolarr:p

      Sil
    3. Maybelline kullanıyorum ama fırçası kurumuş nerden alınır ki bebeğim ya ucuz yollu ay benim hiç fırçam yok liste yapıcam anlaşıldı :/

      Sil
    4. fırça kurumuş? yıkayacaksın şampuanla:)))haftada 1 yaparsan iyi olur. bende the balm ın kesik uçlu eyeliner fırçası var çok memnunum. essence inde var öyle bir fırçası. aklında bulunsun:)

      Sil
    5. Yaaaaa iste yikayinca killari dokuldu su maybellinenin kendi fircasiydi :-\ tamamdir yavru gezecegim biraz kpssde rahatlayimda :-D

      Sil
    6. allah allah benimkinde hiç olmadı öyle bişi kuzu ya:( ben 3 sefer üst üste kullanmadım bir fırçayı yıkadım bekletmeden ondan olabilir. yeni cicilerine gözün gibi bakarsın artık:)

      Sil
    7. Aynen birikim yapıyorum ya kıymetli olur yeniler ;)

      Sil
  8. Ben de eye liner özürlüsü olanlardanım, kalemle aramız pek bir iyi :) rimelle de kavgalıyım. Kirpik uçlarıma gelecek şekilde de sürsem, bir şekilde üst göz kapağının kirpik dibine bulaşıyor.
    Hadi söyle bakalım, nasıl çözeriz bu işi??
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmadığım yerden çıktı pehitooom :)))) yeni yeni öğreniyorum işte bendee bu sırun aklımızda olsun belki "su can " ım görürse o kesin cevaplar :)))

      Sil
  9. eye liner ve kalemi çok severim. olmazsa olmazım.
    ama şu var hep aynı çekiyorum, rehberimiz değişik fikirler verdi, deniyicim ben de:)
    öpücükler

    YanıtlaSil
  10. 1 sene önce olsa ''Hayır hiç de değil'' derdim ama şimdi sürmeyince insanlara gözükesim gelmiyor :))

    YanıtlaSil