9 Ocak 2014 Perşembe

Rehber #1


Merhabalaar , makyaj hakkında bulduğum "bence" işe yarayacak bir bilgi ile yine yeniden buradayım. Kendim bu kadar boya badana yapamıyorum yüzüme bir BB bir rimel bir allık bir ruj hop hazırım :) ha birde eye liner (buna emek harcıyorum sürerken ) yazmasam olmaz :p


Ama özel günlerde biraz aydınlanmak gerekiyor bence güzel bir makyajla bu yüzden bu bilgiyide buraya kaydedelim elbet kullanırız nasılsa malzeme bol :) bir gün kullanırım diye indirimlerde toplamışlığım var , sabit :-) 

Not : bu fotoğrafla instagram sayesinde karşılaştım o yüzden takip etmek isterseniz bayanı ;
her instagram account :@makeupbyaprille
Tabiki bir bloguda mevcut onuda vereyim emeğine haksızlık etmemiş olayıım ;
APRILLE RICAFRANCA

Biliyorum makyaj konusunda iyi olanlar zaten bunları biliyor ve uyguluyorlar ama bilmeyen tarafda vardır diye düşündüğümden yapıyorum bu postları ! en başta ben aldığım bir çok ürünü bir gün kullanırım mantığı ile biriktirdiğimden resmen neyim var neyim yok bilmiyorum -kullanmadığımdan-. Bu yüzden yardımcı olacak kesimin içinde öncelikle ben varım :)

12 yorum:

  1. Bu işlemi gördüm, denedim fakat yapamadım sanırım :) Sonuç bu vb. örneklere göre hiç de iyi değildi :)
    Özellikle kullanmam gereken malzemeler nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni yeni bilgileniyorum aslıcım tek önerebilceğim aydınlatmada mac ürünleri ve the balm (mary lou) ama contour işlemi için bilmiyorum güzellik uzmanı arkadaşıma bir sorarım ama kozmetik bloglarını kurcalarsan onlar daha doğru yönlendirebilir :)

      Sil
  2. love contour technique
    great advice ^^
    xoxo
    happy day

    YanıtlaSil
  3. çok şekersiinnn:))) seni de kozmetik gurusu yapıcam yakınca yihhuhuuu<3
    bu da bu işlemin düzgün yapılıp hayata geçirilmiş hali beybi:)
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/65111_588390054565949_141093487_n.jpg

    oww yeahh!
    öpüldünüzzz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin tatlılığını ne yapıcaz peki :))))

      düzgününü yapacak malzemeye ihtiyacım var bunlar içinde bir işe ihtiyacım vaaar dua et kuşum tamam şans gülsün bana/bizeee :)))

      öperiiiiiiiiiim :*******

      Sil
  4. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bende saatlerce makyaj yapanlara özeniyorum ama bir bb krem bir allık ruj ve göz kalemi ile atıyorum kendimi evden, güzel eyeliner sürebilsem gerçi vakit ayırıcam da onu da beceremiyorum malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi malzemelerle satlerce uğraşmayız bence doğru marka :))) bendeki yetenek belli zorlamam kendimi eye liner için bol vaktim varsa girişiyorum yoksa kalem çek çık yaparım :)))

      Sil
  6. Ben de bu kadar ayrıntılı makyaj yapmam ama özel günler için görüntüyü kayıt ettim :) iyi ki paylaştın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah işe yarar güzel bir gün olur :)))

      Sil