12 Ocak 2014 Pazar

Hello Kitty Ankara'da

 
Kocaman bir pembe dünya açmışlar Armada'ya , içinin pembeliği yetmiyormuş gibi birde o kadar tatlı, yürüyen pembe ufaklıklar var ki içinde anlatamam :) Pembeyi sevmeyenler bile girse bu dünyaya o minik müşterilerin tepkisine gülme krizi geçirip mutlu olabilirler  :) Mutluluk terapisi gibi bu dünya :) Ürünleri ise 1001 tatlılıkta ve pembelikte ! gözünüz dönüyor bu tecrübe ile sabit :)
yine de bana Hello Kitty derseniz ben kırtasiye ürünleri , banyo ürünleri ve pijama - terlik ürünlerini tek geçerim :) Sizleri de gezintiye çıkarmak adına bir kaç kare çektim ; umarım beğenirsiniz :)
 

mağazanın yanında ufak birde Hello Kitty kafe mevcut :) oraya oturamadım bu yüzden menü hakkında bilgim yok :)
 

 
Resmen cennet işte burası öyle güzel defterler, kalemler var ki hepsinde gözüm kaldı :) birde ufacık telefon rehberi vardı çantaya atmalık onda gözüm kaldı bir dahaki sefere alacağım :)
 
 
1-5 yaş partileri varsa etrafınızda bu peluş oyuncaklar tam kız bebekleri/çocukları için yaratılmışlar bence çünkü son jenerasyon baya bir pembiş :)
 

 
Bunlarda biraz daha 10-18 yaş grubuna hitap edebilir :) Çanta hastalığı olan birisiyim ama Hello Kitty'nin bu ürünleri benim zevkime hitap etmiyor ama seveni çok :)
 

 
işte benim en sevdiğim bölüm :) havlular , bornozlar , şemsiyeler , nevresim takımları ...
 

 
vee mutlu son <3 kocaman pembe dünyadan bir tutam pembe ile ayrıldım :)
 
gidin gezin mutlu olun ; enerjisi çok ama çok güzel , masum bir yer ayrıcaaa ben oturamadım siz gidin kafesinde oturun ve etrafınızda resim yapan miniklerin cıvıltısıyla huzur bulun  :)
 


24 yorum:

  1. Nasılsın payetcim?
    kitty çok güzelmiş, bizde çok seviyoruz.
    kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür yuvarlanıp gidiyorummm mavim :) sende gülcede iyisiniz inşallah :*
      Bende çok sevdim ya çok şirin bir yer :)))

      Sil
  2. pembeyi dee kitty yi dee armadayı da çook severimm.

    armada remzi kitabevi sinema ve yemek oleeey.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bende aynı nedenlerle severiim ;)

      Sil
  3. ben de kendimi kaybetmemek için son armada ziyaretimde mağazaya girmeden attım kendimi dışarı.. :) geniş bir zamanda bolca gezmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin gir kesiin epey bir çıkma arada derede öyle şirin şeyler var ki :)))

      Sil
  4. heheh ben o siyah kittyli spor çantasına bayıldım:p bi gün spora başlarsam belki beni motive edecek tek şey o olur:D senin o ajandanı yirimmm <3 gitmiş en güzel şeyi bulmuş almış yine. zevkli kuzuuum :)))))))) muckkks her günün böyle tutam tutam mutlulukla geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiin bebeğim ikimizinde öyle geçsin her günü inşalah :) eheheh bugün gittim telegon rehberinide aldım yihuuuuu :) spor çantada senin olmalıııı o zaman en yakın zamanda :))

      Sil
  5. Eminim kızım bayılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklleee bayılacaktııır :)) sal gitsin içeri kimse annesinin elini tutmuyor pehitomm kendi başlarına geziyorlar :)))

      Sil
    2. Istanbulda da varsa yapabilirim, Ankara zor :) yalnız benim ki alış veriş delisi. Nisan'da 4 olacak şimdiden benimle kıyafet ayakkabı yarıştırıyor :)

      Sil
    3. Ayyy tam yenmelik düslemelik ayrı bir pembe dünya olma yaşında olacaaaaaaak ;)
      Aklımda 4 nisaaan :****

      Sil
    4. Süslemelik denek istediiim ^_^

      Sil
  6. Hello Kitty sevmez beni bile heveslendirecek kadar çeşitte ürün varmış burada, ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bende pembe sever değildim ama bu pembeye karşı koyamadım içi çok güzel çok sevimli :)

      Sil
  7. Çok güzeeeellll~~ Kesinlikle gitmeyi isteyeceğim bir yer *-* Hani Japonların, çizgi karekterler için açtıkları mağazalar var ya aynı onlar gibi olmuş :) Fiyatları uygun mu peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dimi animeler gibi bende öyle düşünüyorum :))

      Fiyatlar en düşük 5,90 dan başlıyor canım benim bu aldığım defter 9,90 dı bugün telefon rehberi aldım 5,90 .. Çantalar cüzdanlar 109,90 - 99,90 anaühtarlıklar minik cüzdanlar 15,90-19,90 yani her bütçeye göre bir parça pembe bulabilirsin :)

      Sil
  8. o zamannnnnnnn tebrılerrrrrrrrrrrrrr :)) ahha :)) sızde kıttlendısız desene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kelebeğim gözümüz gönlümüz pembeleşti sonunda ;)

      Sil
  9. ben hala İstanbul'da açılan Hello Kitty mağazasına gidemedim yol uzak geldiğinden ama fotoğraflara bakınca da ışınlanmak istiyo insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet al kızını git onla inanılmaz keyifli olacaktır :)))

      Sil
  10. Bu yazıyı okuyana kadar Ankara'da da olduğundan haberdar değildim. İlk fırsatta gideceğim. Resimler çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Geçenlerde 250 tl'lik alışveriş yapıp kendimi kaybettim burda =) Bu arada cafe kısmı çok başarılı tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil