6 Ocak 2014 Pazartesi

Hayat Surprizlerle Dolu.

 
 
hayat bazen pek bir hoş , güzel , umut ve sürprizlerle dolu ... 2014 e öyle güzel ve şaşkın girdim ki anlattığım kadar anlatmadığım bir tarafı daha vardı ("şaşkın" tarafını) zaten duygularımı yazarak yansıtmakta özürlü olduğum için geç kaldım. 2014 Nasıl Olsun? yazımı okuyanlar bilir orada son madde de bir şeyler karalamıştım. Nereden bilebilirdim ki etrafımda ince düşünceli insanlar olabileceğini ve wishlist'im de ki dileğimi gerçekleştireceğini ki ihtimal vermediğim bir liste idi baştan sona maddi manevi :) Ama inanın hayat bir yerden bir şekilde göz kırpıyor size ve bu inanılmaz bir şekilde gerçekleşiyor hayatınızda :) en azından benimki hiç ama hiç tahmin edemeyeceğim bir şekilde gerçekleşti :)  Severek kullandığım lacoste çantam için güzel insan Gaye'ye hayatıma umut , mutluluk , heyecan , dostluk ve samimiyet kattığı için çok teşekkür ediyorum ve seneye onu şaşırtmaya söz veriyorum her şey 2014 boyunca harika olacak buna gönülden inanıyorum:)
Blogumun bana kattığı her güzel insan için kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum<3
 

 

 
bugüne genel bakış atarsak
 bebek sevmeye , nefes almaya çıktım biraz !
baktım havada bahar gibi bunu fırsat bilip  çocuk reyonundan aldığım aşk yaşadığım ekose tuniğim ile çıktım :) Sonrasında;
 
 
 kendime başka bir çocuk reyonundan bir ürün daha almış olabilirim ama ne yapayım yeni nesil hiç yaşında bir kalıba sahip değil :/ :)
Jean ' siz bir ben düşünemem böyle bu fiyata da bulduysam kaçırmam :)
 
 
kuşlar da bahar havasını fırsat bilmiş uçuşup duruyorlardı :) çekmesem olmazdı :p
 
oldu o zaman görüşürüz sonra :)
 
 
 
 
 
 


22 yorum:

  1. Bebek sevmekmi ay ne sanslisin ♡♡

    YanıtlaSil
  2. iyi seneler canım :) fotolar çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. Tunigine bayildm tatlim okdr guzel ki:) Hayat sana hep guzellikler getirsin insallah bunu hakeden ve bunun icin sabredenlerdensin sende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canııım ne kadar tatlısın inşallah seninde hayatın güzelliklerle dolup taşar hayatım :)

      Sil
  4. güle güle kullan çantanı:) ne güzel insanlar dost yürekler var dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek kullanıyorum aynen gerçekten yüreği güzel insanların olduğunu bilmek heleki etrafımda olduklarını bilmek muhteşem bir şey :)

      Sil
  5. hmmm mutlu günlerde kullan o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım her gün şans benimle olacak :)

      Sil
  6. Tuniği çok sevdim, jean candır ayrıca iyi yapmışsın tatlım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee candır :)

      Çok teşekküre derim :*

      Sil
  7. payet her şey çok güzel olacak :) sen iyiisin samimisin o yüzden olumlu dönüşler seni buluyor :) seviyorum seni okumayı samimiyetini ve inan çok istiyorum happy ending ini bir an önce inşallah ve çantanı güle güle kullan ayrıcaaa fotoğraf konusunda haksızlık etme yeteneğine üstüne git :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii nasıl güzel bir yorum çok naziksin çok teşekkür ederim , inşallah kısmet bakalım :)))

      Sil
  8. Great jeans blouse :) I absolutely love jeans :D
    You have new follower :)

    YanıtlaSil
  9. Yes , I d love to follow each other , follow me and let me know I will follow u back as soon as it possible:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I ve already follow u back :*"

      Sil
  10. ne güzel bebek sevmek birde resmini yayınlasaydın ya canım bizde severdik:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kendimi bile tam koymuyorum onu koymak bencillik olurdu :)))

      Sil
  11. Güzel yüreğinin güzel dilekleri seni buluyor işte aynen böyle devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim başıma gelen en güzellerdensin pehitom :*

      Sil
    2. Ama yaaa, çok mutlu ettin beni :))

      Sil