8 Ocak 2014 Çarşamba

Günü Sağlıkla Karşılayıp Bakımla Bitirmek.


Bu aralar kendime ödüller sunuyorum mesela güne sabah yürüyüşü yaparak başlamak gibi



kuşların keyfini kaçırmış olabilirim zaten hemen terk ettiler bulundukları yeri :)


sonrasında  yaşadığım genel geçer ama hep olan stresli zamanlar yüzünden yüzümde inanılması güç büyüklükte sivilce görünümlü bir şeyler çıktı bunun için bir cilt temizliği yaptırarak


günü bitirmek gibi şeyler...

kendime iyi bakmak en bencilce davranışım olsa gerek :)
sizde kendinize iyi bakın ; bakın ki savaşacak gücünüz hep olsun (her şeyle - herkesle)

o zamaaaan sağlıklı ve bakımlı günler dilerim :)

not: o zaman ben biraz test çözeyim ; öpücükleeer :)

25 yorum:

  1. heheheh en iyisini yapıyorsun valla bakımda sağlık da şart :) umarım sonuç verir bakımın geçenlerde bende yaptırdım yüzümde kızarıklıklar oluştu o kadar acı çektim birde kadın olmak cidden zor :) sabah yürüyüşüne hiç girmiyorum gözümü 12 de falan açıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da zaten ödül ve ödüllerde devamlı olmaz dimi hahah sabah yürüyüşüne hava şartları el verdiğince yapacağım adsızcığım :) bakımı yapan kişi arkadaşım 4 hafta boyunca haftada bir kez yapacak bakalım ilk seansda gözeneklerim kapanır gibi oldu ama bir asit döktü böyle bir yanma yok canım çok yandı :/ sonuç güzel olsun da şöyle pürüzsüz bir cilt hayalim var :)))

      Sil
  2. Hello doll!!!
    You have a very nice blog I like it
    I invite you to visit mine and if you like we can follow each other? :)
    GFC, bloglovin, twitter, facebook

    http://alissagromova.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Moda-Sexo-Arte/164808677062648

    YanıtlaSil
  3. ozaman szi cok sanslısınız <3<3 bayıldım kuşlu resımlra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çok şanslı olduğumu düşünüyorum bendee ama bazen :))) kuş severim ben :)

      Sil
  4. beautifu pics!
    i follow you on GFC, hope you would follow back!

    www.blackstarstyle.com

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar ozendim, sabah yuruyusleri hep yapamak istedigim ama uyanamadigim icin bir turlu yapamadigim biseydir
    Fotograflar cok hos
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok nadir olarak yaptığım bir şey :) ama iyi geliyor inan ^_^

      Sil
  6. ne bakımı acaba kimyasal peeling gibi mi? Bende yaptırmaı düşünüyorum da sivilce izlerim için :( nerde yaptırıyorsunuz bir de ücret nedir? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yapan en yakın arkadaşım net bir ücret belirtmesede ben bir şeyler vereceğim 4 hafta sonunda çünkü 4 hafta sonra seanslar bitecek. Ozon buharına tutuyor yüzümü 20. Dk sonra ölü derinin temizlenmesi için peelimg yapıyor ardından ılık suyla yıkayıp asit döküyor on dk beklettikten sonra yıkayıp sakinleştirici sürüyor ondan sonra tekrar yıkadım. Kremlerin markasını haftaya salı gittiğimde fotoğraflarım :)

      Sil
    2. Canım bitkisel asitmiiişşş haftaya detaylı bir çekim yapacağım bilgine ;) krem yer ücret bilgisi olarak.

      Sil
  7. ay ilk fotolar şaane ya pek keyiflendim de o son foto cilt temizliği fotosu mu yani ameliyat odası gibi yaaa.

    ay kendine ödül ver tabii. önce kendine ver yaa iyi davranmalı di mi kendimize.

    cv. hadi hayırlısı. bi kpss bi iş hadii.

    penti şaane yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      ay evet deep ürkütücü ve acı dolu ama sonrasında güzel bir cildim olacaaak :)

      inşallah deep dua et tamam mıııı :) iş olursa hızlandırılmış kursa da kpss de yazılabilirim kiii :)

      heheheh penti dimi <3

      Sil
  8. tımım etcem ki.
    bi düzenli ve sevdiğin bi işe girsen artık yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısmet şans ama hissediyorum mutlu sonlara yaklaşıyorum :p

      Sil
  9. ne iyi yapmışsın:) ben de sık sık ödüllendirirm küçük şeylerle kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte yılda bir kez denk geliyor böyle şeyler :)

      Sil
  10. Süpersin, hem ruhuna hem fiziğine bakıyorsun. Bence bunu hepimiz yapmalıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şartlar fırsat verdikçe yapılabiliyor ki ama yaratmak elimizdeyse bu zamanları yaratmalıyız kendimize :)

      Sil
    2. Haklısın canım :)

      Sil
  11. İlgimi en çok ''o zaman ben biraz test çözeyim'' kısmı çekti :) Algılarım başka şeyleri seçsin artıık :))

    YanıtlaSil