21 Ocak 2014 Salı

Gray Effect.


Ne kadar güneşli geçen günlerin varlığına mutlu olsam da bunun küresel ısınma etkisi olduğunun farkına vardığımda biraz rahatsız oluyorum :( İnsanoğlu işte neden memnun olur ki ? :) 
Bugünkü sağlık ve banka işlerimi yürüyerek, güneşin tadını çıkararak yaptım. Grinin benim rengim olduğunu söylememe gerek yok ama artık özel olmaktan çıktı. Çünkü tüm renklerle barıştım! Gri kendimi güvende hissettiren bir renk(ti) hala öyle ama diğer renklere haksızlık etmeyi bıraktım. :)




15 yorum:

  1. tatlım benımmmmm super olmus rahat kombınlerın bıle cok tatlı tıpkı senın gıbı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum guzel gozlerinin tatli bakisindan kelebegiiiiiim :-* cok tesekkur ederim :-)

      Sil
  2. benimde hiç kullanamadığım renklerdendir gri
    bana çok soğuk geliyor nedense
    giyersemde mutlaka canlı renklerle kaldırıyorum
    ama aksesuarda çok şık duruyor
    bu arada instagram hesabını kapadın mı tatlım, bende görünmüyorsun artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet banada bu betonerme rengin neyini seviyorsun diyorlar hep :-D operiiiiiim ig konusunda anlastik zaten coktan :-)

      Sil
  3. Çantanı çok sevdim, ama zaten mangonun bütün çantalarına bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum canim uzun zamandir gitmiyorum nasil acaba mangoda durumlar :-)

      Sil
  4. Ben de bu vizon rengine bayiliyorum, kiyafetlerden cok aksesuarlarda ozellikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyiki hayatımıza girmiş dediklerimden vizon çok ağır bir renk ;)

      Sil
  5. güneş sana ne kadar da yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun ne kadar sıcak , güzel çok teşekkür ederim çok :)

      Sil
  6. Saclar perfectooooo masallah

    YanıtlaSil
  7. Kombininde harika demeyi unutmusum gozumu sacindan alamdim :)
    bayiliyorum tarzina kelebek cok hakli cok sevimlisin bencede

    YanıtlaSil
  8. Valla ben saçlarına takıldım, ne kadar uzamışlar :) ben de istiyorum!!
    :))

    YanıtlaSil