25 Ocak 2014 Cumartesi

Cumartesi.



Cumartesi dediğin sevdiğinle olur ; 
kahvaltı saati geçmişse güzel bir öğle yemeği size eşlik eder , yağmurda yağıyorsa ve siz cam kenarındaysanız o anın huzuru , sıcaklığı ile yemek keyfiniz bir olursa size verdiği haz paha biçilemezdir. 
Saatler ilerler ve ayrılık vakti gelir ; günü tatlıyla kapatmak ise  farzdır...ayrılık acıtır ama buluşabilmiş olmanın şükrü sizi dinginleştirir. Elbet kavuşacağız :)

Mutlu huzurlu bol şanslı bir pazar dilerim hepinize :)


28 yorum:

  1. Güzel bir cumartesi geçirmişsin, fotoğraflar da çok güzel :)
    Doğru cumartesi sevdiklerinle geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin de cumartesileriniz çok güzel ve mutlu geçsin sevdiklerinizle birlikte :)

      Sil
  2. That burger looks SO good! Lovely pictures :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. lovely photos :)
    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Those food look so delicious :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ne kadar hoş bir blog bu böyle ben artık takipteyim bana da bekliyorum sevgiler :)))
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruum , hoşgeldin :) bende geldim sana :)

      Sil
  6. inşallah kavuşursunuz ama hiç pişman olmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah nabrut inşallah :) Allah'ım kimseyi pişman etmesiiiiin :)

      Sil
  7. canım benım az kaldı her cumaretsı ve her aksamlarında askla olmana :)))

    YanıtlaSil
  8. inşallah yakındır kavuşmanız canım :) fotolar çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah canim kismet :) cok tesekkurler :)

      Sil
  9. heey mutlusun.
    hadi bi de sınavı kazansan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi cumartesi pazarim var bak simdiden memur kafasindayim :-D insallah deepcigim.

      Sil
  10. :)
    kardeşinle tavla oynarsın haftasonları kikiki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birileri birinin bloğuna girmiş :)))))) sorma yahuuuu artist başladım ama hep son anda mars olmaktan yırttım ama sonuç yine de yenildim :)

      Sil
  11. böyle kısıtlı sürede görüşünce de zaman nasıl akıp geçiyor di mi, ahh bu günler çok güzel, kıymetini bilin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin rebeel zaman birlikteyken cok acimazsiz :-D

      Sil
  12. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Hafta da bir kez tatlı izini verdim kendime, onu da dün afiyetle yedim :) bu arada converse gibisi yok dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ama iyice yere yaklaşıyorum bu da bir geçeeek :))))) ohhh afiyet bal olsun ;)

      Sil
    2. Hafta sonları yaklaşalım, hafta içi uzaklaşalım. Bir de kızım hala kucak istiyor, onunla topuklu ayakkabı çok zor :)

      Sil