30 Ocak 2014 Perşembe

Bizimkisi Bir İndirim Hikayesi :)

 
H&M e girmeden bir AVM den çıkmıyorum ama inanın H&M in ürünleri hiç sağlıklı ve kaliteli bulmuyorum ; takıları ıvır zıvırları çok hoş ama nadirde olsa bir babet beğenip almışlığım ya da elbise ,bluz almışlığım vardır ama hep indirim zamanlarında çünkü kusura bakmasınlar hiç bir ürünleri o indirimsiz fiyatlarını hak etmiyor "bence". Dün de öylesine girmiştim H&M e sonra puantiye aşkımdan dolayı kayıtsız kalamadım/kalamadık ( arkadaşımda aldı aynısını:) ; aldık ! Kasaya gittiğimizde kırmızı etikete sahip ürünlerin de %50 indirim dahilinde olduğunu gördük ve bu şirin yazlık üst 7,5 tl ye geldi :) arkadaşımda bende şaka gibi 7,5 tl ye gömlek aldık dedik ve ağzımız açık ayrıldık :)))
 

Kitap alışverişime start vermiş bulunuyorum ; keyfi kitap okumayı öyle özlemişim ki öyle mutlu edici ki anlatamam. Üstelik bu kitaplardan biri blogger arkadaşım " deep tone " a ait. nasıl gurur ve heyecan verici :) Diğer kitaplar ise çok önceden planladığım almak istediklerimdi ve bu yıl okuduğum hitapları not düşeceğim bloğumun bir köşesine bakalım kaç kitap okuyacağım :) Mutlaka oku dediğiniz kitaplar var mı şöyle mutlu edici, umut verici ,ders çıkarıcı , aşk dolu ama ben aşk kitabıyım diye bağırmayan kitapları ve öyküleri çok seviyorum :) Kitap alışverişini %25 indirimle D&R dan online alıyorum daha hesaplı ve 3 gün içinde geldi :)

 
yüzdeliklerin etikete yansıması sonucu küçük mutluluklar :)
 
mutlu günler :) :*


25 yorum:

  1. 7,5 çok iyiymiş ya güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizin olsun :) teşekkürler.

      Sil
  2. Gomlek ne kadar ucuza gelmis gule gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Hm şaka gibi resmen :)
    deepciğimin kitabını haftasonu alacağım bende
    merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim kapınca okumak için bende Alla h de ötesini bırak kitabıyla başladım okumaya bştmek üzere ;))

      Aynen hm konusuna katılıyorum :*

      Sil
  4. hahah :)
    diipin kitabı da var yia.
    ondan ben de istiyom :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yi hahah var ivit ama kardeşim kaptı : shadow of words! Link blog kardeşliğinde suçlu orda :)))

      İmza istiyorum ben , atsın çeksin fıtosunu mail atsın bana :)))) keyifle okursun öykü seversen al bencedee :)))

      Sil
    2. alıcam zaten 2 senelik arkadaşım kitap yazmış almaz mıyım :)

      Sil
    3. O zaman şimdiden keyifle okumalar :)

      Sil
  5. waow çok uygun almışsın bende seninle aynı kanıdayım indirim zamanı gidilesi : )

    YanıtlaSil
  6. Gomlegi cok sevdim o fiyata cok iyi kapmissin, gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  7. Süpermiş :)
    Sevgiler

    www.ranademir.net

    YanıtlaSil
  8. Kitap aşkına.
    keyifle oku inşallah hepsinide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İştahla okuyacağım nabrutcuğum :)

      Sil
  9. allah de ötesini bırak
    kitap mükemmel okadar :)

    banada beklerım sevgiler*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum bir yarım saat önce bitti canım bende çok beğendim :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Fotograf cekerken duzenlerkn cok mutlu oluyorum kii tatli bulmana sevindim :)))

      Sil
  11. Ben de bugün sipariş vereceğim, deeptone'un kitabını. Bence geç bile kaldım :)
    Ayrıca böyle okuyor olman çok hoş ama bizi o güzel sen'li karelerden mahrum bırakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha okuyamadım kardeşim okuyor :) dışarda vakit geçirdikçe benli karelerde yayınlayacağııım :***

      Kitap okumayı cidden özlemişim bunun huzurunu anlatamıyorum yaşıyorum :)

      Sil
    2. Biliyorum bir ara ben yazı yazmayı ve sizi okumayı bile bırakmıştım, kitap okumak için. Abartmıştım yani. :)

      Sil