4 Kasım 2013 Pazartesi

Dünden Arda Kalanlar ...

her hafta sonu evden çıkmak bazen problem olsa da , bahaneler tükense de ! sevgiliye giden yol bu kadar güzel ve huzur dolu iken her şeye değer diyorum ve çok şükür yine çıkmayı başarıyorum.


pazar gününü güzel yapan yegane şey onunla yapılan sohbet dolu sıcacık bir kahvaltı <3



birlikte geçirebildiğimiz zamanı yaratmak o kadar zorken ; o zamanın biz birlikteyken çok hızlı geçmesi ne kadar acımasız ... Kahvaltı sonrası bir çay , bir çay daha içeriz demi derken kaçınılmaz son "ayrılık" gelip çatıyor ...



bir sonraki hafta sonunu inşallah sorunsuz ve kaygısız birlikte geçirebiliriz dilekleriyle yine uzaklara yolcu ettim canımı bende düne sımsıkı sarıldım...

not : sevgili deep beni mimlemişti ; "  hayallerinle gel " ; çok zordu benim için bunu yazmak çünkü hayal kurarken fazlasıyla çekingen ve gerçekçiyimdir ...

aile olabilmek! hele ki mutlu bir aile olabilmenin hayalini bile kuramazken beni buna inandıran adamla engellere takılmadan, kimsenin kalbi kırılmadan mutluluğa adım atmak istiyorum çünkü biliyorum ki o yanımdaysa güvendeyim , biliyorum ki o bana inanıyor ve bende onun sayesinde kendime inanmaya başlıyorum... en önemlisi de o bana aşkı huzuru sunuyor; etrafımdaki insanların hiç inanmadığı , aptal bulduğu ve yaşamadığı duyguları...
 her şeyin mükemmel olmasında gözüm yok ! her şey kolay olsun istiyorum kimse yolumuza taş koymasın... Sonrasını biliyorum o zaman hayatım zaten çok güzel olacak :) 


20 yorum:

  1. merhaba, ne kadar da güzel bi hayalin varmış, inşallah herşey istediğin gibi olur :))
    ilk fotoğraftaki yapraklar harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydıııın :)

      Çok teşekkür ederim inşallah hepimizin :)

      Sil
  2. ne güzel yazmışsın mutlu haftalarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ; mutlu haftalar ^_^

      Sil
  3. o şey kahvaltı değil başka bişe :))

    YanıtlaSil
  4. Saf, tertemiz duyguların harflere dökülmüş halini okudum :) Allah cennet bahçesi gibi bir yuvada birlikte doya doya kahvaltılar yapmayı nasip etsin inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiin bu nasıl güzel bir dilek , dua amin canım benim inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. sararmış yaprakların görüntüsüne bayılıyorum <3

    YanıtlaSil
  6. Pazar kahvaltısı müthiştir! :)

    Sevdiklerimizle daha da... :)

    Ben de dün Beykoz'daydım, Kafa'ya onu yazdım. :)

    Ters Düz'e de beklerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Son paragrafta ağlattın beni:(((( İsteklerin umarım dediğin gibi sorunsuz gerçekleşir, tıkır tıkır yolunda gider her şeyyy <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiin fıstığım inşallah :)

      Sil
  8. hayallerin gerçek olsun özgecimm:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzeeeel.
    ilk iki fotoyu pek sevdiim.
    tam da hayattan payetler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler depcim , ilk fotoyu bende çok seviyorum :)

      Sil