25 Ekim 2013 Cuma

Söz Konusu Kahve İse ;

 
 
kahve içiyorsam eğer; ya
 Çok keyif aldığım bir ortam vardır ( evde , dışarda )
ya da Sıcacık evimdeyken dışarıda kar yada yağmur vardır
belki de Kore dizisi yada filmi bulmuşumdur , ağlayasım vardır
hatta  huzur arıyorumdur sessizce odama tıkılıp güzel müziklerimle yatağımda vakit geçiriyorumdur :)
 

 
 
tüm bunların yanında kahveden keyif almam için fincanımın da en sevdiğim şekilde olması lazım ; dışarıdayken tüm cafelerin zaten tüm fincanları çok güzel oluyor nerden bulup alıyorsunuz diye sormadan çıkmıyorum :) Pinterest de bulduklarım ise harika ; sanırım bu tür şeylerin kişileştirilmesini , güzel mesajlar iletmesini seviyorum :)
 
 
not : bu arada o iş mevzusunda; onlar bana ne kadar olumlu dönüş yapsa da ben şartların uymadığını olumsuz baktığımı belirttim. Hayırlısı olsun diyorum ,inanın " bol şans yorumlarınız" ile son mülakata kadar ilerledim ama onlar 3 haftalık eğitim için 500 tl istediler ve inatla net bir maaş belirtmeyip prim ile çalıştıklarını söyleyince istemedim. Aslında günleri çok iyiydi ama dediğim gibi ne ofis nede o maddi durum içime sinmedi.
 
o zaman bir kahve içelim biz :)


26 yorum:

  1. Eminim sana uyan kriterlerde bir iş bulacaksın bebeğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım hem kpss şansımı denemek istiyorum , çünkü aradığım kriter garanti ve güven iş yerinde ;)

      Sil
    2. Yaş ilerledikçe bende öyle düşünmeye başladım ne yalan söyleyeyim.:))

      Sil
    3. Normal olan melodramım zaten çünkü gittiğin yerler ya sermaye göyzüyle bakıyor sana baknz 500tl istedi. Ya sözleşmeyi dayıyor iki yıl 850 tl ile çalışacaksın diyor :/

      Piyasa cidden dolandırıcı ve emek sömürücü kaynıyor...özel sektör varya canın çıksa ruhunu satını alacak nerdeyse :)

      Sil
  2. merhaba, öncelikle hayırlısı olsun, umarım istediğin gibi olur herşey :))
    bence kahve içmek için illa ki bir bahane bulunur, gerek kahve fincanları gerekse her ruh halime bağlı olarak hep bir bahanem vardır kahve için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaaa , çok teşekkür ediyoruuum :)
      Haklısın sanırım kahveyle aram yazdığım bahaneler kadar ama bak yeşilçay içinde benim öyle ama günde üç diyorlar :/

      Sil
  3. kahveyi daha çok tercih ederim açıkçası:))) , bitki çaylarını da severim ama yeşilçay biraz acı ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayı bile şekersiz içtiğim için yeşil çaya dayanıklı bir bünyem var ;)) ama kahve tutkusu olanları anlıyorum yinede türk kahvesi faydalı ama neskafe çok yağ içeriyor aman dikkat :)

      Sil
  4. ımmm bayıLırım kahveye :) ayrıııcaaaaa demekki iş aNLamıNda seNiN içiN hayırLısı buymuş caNım :)
    Ne diyoruuuuz YENİSİNE CAN SAĞLIĞI :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve bir tutkudur diyenlerdensiiin ııımmmmm ;)

      Ah canım ne güzel dedin gerçekten böyle düşünmeliyim sonuçta bir mülakat + 3 günlük eğitimm + sınav + mülakat sürecini başarıyla tamamladıktan sonra bu karara vardım . Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. kahveee :) wife & husband fincanlarına bayıldım, bulsak da alsak keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gayeee , armada paşabahçe de bulabiliriz. Nexy level de açılıyor kesin buluruz :)

      Sil
  6. Söz konusu kahve ise akan sular durur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhehe tutkuyla aşkla sendeki kahve bağlılığı :)))))

      Sil
  7. Çok şekerler, mesajlı fincanları seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. hayırlısı cnm ya. öyle iş mi olur. oldu satış yapamadın boşa mı çalışcan. boşver daha iyisi olur inş.
    kahveye bayılırım bende...

    YanıtlaSil
  9. bence de her şeyin hayırlısı biraz bekle sabret en güzeli bulsun seni :)

    YanıtlaSil
  10. Hayir anlamiyorum sen issizsen paraya ihtiyacin vardirki kendi adima konusuyorum nasil senden egitim icin para isterler ya cidden şaka gibi cok sinirlendim gidip bi kahve iciym:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle selincim zaten 500 tlm olsa kpss kursuna giderim evde didinmem ya da dil kursuna giderim ne bileyim ya sermaye kaynaklarını işe alıcakları :/

      İç canım :)

      Sil
  11. hadi o zaman kahve içelim.
    her yudumda yeni, güzel, mutluluk veren işine bir adım daha yaklaş.
    mucxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk kahvesi olsun ama :)

      İnşallah her şey güzel olur :)

      Sil
  12. Hayirlisi olsun kahvesiz yapamayanlardanim

    YanıtlaSil
  13. ne kadan benziomuşuz meğersemmm <3 yirimmmm!!!!!! iş mevzuu kesinlikle kısmet işi hiiç kafayas takmamak lazımmış. 1 sene iş arayıp 1buçukuncu senede tam gönlüne göre iş bulan kuzenim dio bunu;) vardır bi bildiği... muckkkk!

    YanıtlaSil