12 Ekim 2013 Cumartesi

Shopping | Nerede İndirim Ben Orada

 
Bir kaç gün önceki "dua , bol şans " isteğim " iş görüşmesi" içindi :) Hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler :) Benim için iyi mi hayırlı mı 21 ekimde göreceğim :) Olumlu değerlendirilmiş bu yüzden üç günlük eğitime alacaklar beni sonra ardından bir sınav sonra asıl mülakat süreci başlayacakmış :) Gerçekten olumlu bir dönüş istemiyordum ama tecrübe etmek de istiyordum anlayacağınız ben ne istediğimi bilmiyorum ama inanın değişik bir duygu :) Her şeyin hayırlısını diliyorum yaşayıp göreceğim. :)
 
 
İş görüşmesinden sonra anladım ki benim dolabım ofis içi giyim için çok fakir özellikle pantolon konusunda :/ Gittiğim yerde herkes takım elbiseli idi benim için bu çok fazla hop birden takımların içinde olmak çok sıkıcı :)  en azından bir kaç pantolon alayım dedim ve mango'nun yolunu tuttum :)
 
 
 
Mango outlet gerçekten kurtarıcım oldu :) Sezonundan da bir kaç parça beğendim işim olursa alacağım şimdilik outlet takılalım :))
 
 
bu ikisi tam hayal ettiğim gibi soldaki ince keten ve 9,90 tl idi :)) şaka gibi
siyah ise saten ketenlerden çok şık duruyor ; özellikle bol olmalarını istedim çünkü topuklu ayakkabının görünmediği pantolonlarda uzadıkça uzuyor minik boyum :) iyi hissediyorum kendimi :) bunun da fiyatı 14,90 idi :) Ütüsüzler farkındayım kusura bakmayın aldığım gün çektim fotoğraflarını bugünde terziye verdim zaten onlar ütüleyip verecekler :)
 
 
bu ise favorim daracık bir saten ve lacivert :) fotoğrafta belli olmuyor ama o kadar şık duruyor ki günlük bile kullanacağım ama eğitimin ilk günü kesin bunu giyeceğim :))) Bunu da 34,90 a aldım :)
 
 
Size tavsiyem iş görüşmesinin olduğu yeri tam bilmiyorsanız ; çantanıza lütfen düz bir pabuç atın ! o gün 12 cm topukluyla öyle çok yürüdüm öyle çok yürüdüm ki ayaklarımın ikisi de yara oldu oysaki o kadar rahatlardı ki o yüzden onları seçmiştim. Ama ben iş yerini bulacağım diye 45 dk yürüdüm sonrasında da pantolon arayacağım diye dolandım üstüne sevgilimle buluşmak için bir avm ye gittim ve sonuç olarak o rahat ayakkabılar bir işkence aletine döndü bende dayanamadım girdim h&m e bu babetleri kaptım ve günü bunlarla bitirdim ! 2 gündür de giyiyorum rengi sebebiyle her şeyle oluyor çok da rahat :) Dünkü kıyafet postumda da varlar :) fiyatı 24,90 .
 
işte böyle arkadaşlar , neyin hazırlığıdır bu böyle ne muhabbetlere girdim üstelik dolabıma da bulaştırdım farkında değilim , sakin yaşamaya karar verim olacağına varır her şey.. :)
 
 

19 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım hepsini çok güzeller.. hm babetleri bende kullanıyorum, tam bir kurtarıcı... hemde çantada tasımak için hafif ve yumusak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o fikirle aldim birde siyah aldim mi tamamdir sevalcim :)

      Sil
  2. Hayirlisi olsun tatlim sevdigi iste calismali insan umarim kabul edilirsinde cok seversin ;) gule gule kullan aldiklarini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin selincim insallah hayurlisi olur insallah cok tedirginim aslinda :)vtesekkur ederim cok daha guzelleri senin olsun :)

      Sil
  3. umarım yeni işini çok seversin, aldığın pantolonlara bayıldım.mango outlet kadıköydeki mi? fiyatlar süpermiş,şuan sezon fiyatları gözönüne alınca çok hesaplı.güle güle giyin canım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin insallah canim :) ankaradayim canim ben mango outlet hepsi.gercekten hesapli :)

      Sil
  4. hayırlısı olsun cnm iş için. pantolonlar güzelmiş güle güle giy. ben topuklu ayakkabı çok sevsemde asla giyemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim insallah canim :) bnde cok seviyorum cok bu gidisle giyemeyecegim ya da alisacagiim :)

      Sil
  5. Senın ıcın hayırlısı olsun canımm o zaman mango outletler zaten gercektennn çok uygun oluyor öpüyorum canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin canım inşallah :) evet çok haklısın gerçekten uygun oluyor elim boş çıkmıyorum ordan ;)))

      Sil
  6. Babetlerin aynısını geçen sene 13 TL'ye almıştım ve severek kullandım.
    Güzel bir alışveriş olmuş gerçekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy banada denk gelsin 2 tane alırım :))) teşekkürler bende çok memnunum cidden :)

      Sil
  7. hah haaa bak gratiste çok indirim vaaar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gratis demeeeeee hiç aradığımı bulamadım ; watsonsdan aldım güzelleşcem onlarlaaaaa ;)

      Sil
  8. daa nereye kadar güzelleşçen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii o senin düşencelerinin ve görüşlerinin güzelliği deeep ;)

      Sil
  9. güşe güle kullan canım çok hoş hepsi :)

    YanıtlaSil