22 Ekim 2013 Salı

Payet ; Nerdeydi , Kiminleydi , Ne yapıyordu ?

 
bir iş görüşmesi / mülakatı zırvalamıştı ya hatırladık ? hah işte ondan olumlu dönüş yaptılar ama sakin olun daha alınmadım işe falan :/  3 günlük eğitime aldılar sonrasında sınav yapacaklar eğer geçersem işe alınacağım yani iki gündür eğitimdeyim şimdi 525 kişi ne yapıyoruz bol şans diliyoruz yarın için noluuuur anlaştık tamam :))) Eğitim sonrası biraz hayal kırıklığı (ofis içi nedeniyle ) çokça açlık hissettim ve çok arkadaş canlısı olduğumdan da orda tanıştığım bir arkadaşla burger yaptık :)
 
 
bugünde istemeye istemeye gittim eğitime , o kadar derse giriyorum bize o ofiste ne yaptıracaklar ne işe yarayacağız, maaş ne olacak cidden 7/24 mü çalışacağız hiç birinin cevabı yok zaten erkende Kızılay da olunca Gratiste küçük mutluluklar peşinde koştum veeee bakın ne buldum hiç ne aldın beee yeter demeyin hiç pembem yoktu valla  :) kodu 421 aslında 422 yada 420 tam hatırlamıyorum o daha güzeldi bulamadım ama mutluluk peşindeydim mutluluğu buldum :)))
 
 
sevdiceğim bayram dolayısıyla memleketine gitti üstüne birde iş seyahati eklendi ve hala kavuşamadık yani payet epeydir ev kuşu idi ve penceresinden kuşlarla haşır neşir oldu , gerçekten:)
 

ama payet sadece fotoğraf çekmez ayrıca çizerde :) ama gördüğünü resmeder hayal gücü çalışmaz :)
 
 
sonraaa çoook uzaklardan annemin büyük kızı geldi ( elinde büyüdüğünden öyle diyoruz ama aslında özden öz ) en sevdiğim mekan evime de yakın Cumhuriyet'te kahvaltı yaptı bu payet son zamanlarda da sadece yiyor gizli depresyon mu yaşıyorum ne :)))
 
 
işte böyle durumlar :)
 
keyifle okudunuz inşallah :)
 

20 yorum:

  1. Hemde ne keyifle okuduk:) yarin icin bol sans tatlm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasıııın :D

      Çok teşekkürler selinciiim :*

      Sil
  2. Keyifle okuduğum bir yazı oldu canım :)) Bol şans diliyorum sana eğitiminde. İnşallah sevdiceklerimize yakın zamanda kavuşuruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiiii :)

      Çok teşekkürler ve inşallah amin canııım :)

      Sil
  3. hakkında hayırlısı olsun inşallah (:

    YanıtlaSil
  4. merhaba, gayet keyifle okudum, özellikle çizmiş olduğun winnie the pooh çok tatlı ve allığının rengi çok hoş olmakla beraber sana iş eğitiminde bol şanslar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumundaki her şey için çok çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  5. Canım hamburger istedi :'((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugüüün yemelisiiiiiin o zaman dert edinirim valla :(

      Sil
  6. başarılar, kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  7. winnie the pooh çok güzel olmuşşşşş :)

    eğitimlere de takılmaya, eğlenmeye git, bu kafada olursan gülecek çok şey bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum muzuuuur , başarılı olmuşum şimdi aradılar yarın yine mülakat var :)))

      Sil
  8. iş konusunda bol şans diliyorum cnm. pooha bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Hepinizin sayesinde ama hepinizin sayesinde şans benimleydi sanırım ki sınavda başarılı olmuşuuum :) çok şükür yarın son bir mülakat şartlar iki taraflı uygunsa olacak galiba bu iş :))))

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için :*****

    YanıtlaSil
  11. iş konusunda bol şans canım, umarım istediğin gibi olur her şey :)

    YanıtlaSil