4 Ekim 2013 Cuma

Meaningful Moments | Instaphotos

Instagramda bu hafta ; duygular somutlaştı. Yakaladığım fotoğrafladığım kareler o an ki duygularıma tercüman oldu ! Nasıl mı ? Açıklayayım.


bütün çektiğim fotoğraflar odamın camından , mutfak balkonundan , arada da dışarda yediğim yemeklerden ...

- " her mihnet kabulüm , yeter ki
gün eksilmesin penceremden " 
adlı çalışmam ilk kare <3 evet biraz "cahit sıtkı tarancı"

- odamın camından yakaladığım bir kare ... her pencerede bir ışık ve her evde farklı bir hayat ...
"big city life" adlı çalışmam. ^_^

- "bazı şeyler netleşmesede olur " evet kabullendim !  :)

- "havalarda bozmaya başladı " bu bir gerçek şu an bile yağıyor :)

- instagramda bir arkadaşımın paylaştığı bir fotoğrafa " aynı durum bende de mevcut kitap farklı sadece " diye yorum yapmıştım . Bende sende foto bekliyorum deyince onun isteği üzerine çektim :) gri havalarda yalnızlığınızı alan bir ikili :)

- kuşları sevdiğimi bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ; kuş olsam hiç kalıcı durağım olmazdı heralde alabildiğine uçardım! :)

- günaydın karesi , yataktan kalkmak için sebep bulamıyorum son zamanlarda ; ne acı :(

- sevdim bu üçlüyü , sürekli bir ses ... evimizin sesliğine inat

- özlediğim sevdiceğimle ayrılmadan önce yemek yemiştik , canm blogger arkadaşım selinin yorumuyla " oyyy bol kalori aşkına " adlı çalışma olsun bu :))))





32 yorum:

  1. Canim sende yetenek var profesyonel makinayla yoluna devam etmelsn bilmyrm varmi ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım inşallah olacak beğenmene çok ama çoook sevindim hatta cesarete geldim ;)

      Sil
  2. Hepsi de çok güzel çalışmalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hiii çok teşekkürler bahaaar

      Sil
  3. eheh seni keşfetmeliler bak demedi deme;)))))) git fotoğrafçılık kurslarına hazır evdeyken. belki sektör değiştirirsin belli mi olur;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeeeee ;) bu planlarımın arasında ama önce kpss para kazanmalıyım ;)

      Sil
  4. Beautiful! follow each other on GFC?

    YanıtlaSil
  5. son kare favorim kesin :)

    kalori dediğin nedir ki, uçar gider istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı damağımdaaaaa ;))) üstüne yeşil çay içtim gittiler bileeeeee ;)

      Sil
  6. Instagram hesap linkinide paylasaydin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel hesabım tatlım üya blogum sosyal mecralara bulaşır gibi oldu geri çekildi ;))))

      Sil
    2. Anlamadim :\
      Yani kisisel diye paylasmak mi istemedin :)

      Sil
    3. Evet canıım benim kişisel hesabımdan fotoğraflar :)

      Sil
  7. Great post!
    effortlesslady.blogspot.ca

    YanıtlaSil
  8. blogunda sırıtırken sen bana yorum yazıyor muşsuun.
    :)
    ne güzel bunlar.
    açıklamaların daa.
    big city life, favorim olduu.
    :)

    YanıtlaSil
  9. ben senin instgramın olduğunu bilmiyordum :(
    ama hesabın yok diyecektim sonrada yorumları okudum.
    saygı duyarız efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım benim anlayışın için çok çok teşekkür ederim

      Sil
  10. What a lovely photos!

    xx Mounia

    YanıtlaSil
  11. çok sevimli bir post olmuş kısa öz ama çok şeye dokunur

    YanıtlaSil
  12. hergüne bir kareye sıkıştırmayı, o günün bendeki yansıması gibi düşünüyorum..instagramıda buyüzden seviyorum.. güzel fotoğraflar..

    YanıtlaSil
  13. instagram'a girdim mi sen artık :) bul beni..instagram.com/troked...benim tel bozuldu onun için bir süredir giremiyorum :(

    YanıtlaSil