10 Ekim 2013 Perşembe

Good Moments | Instaphotos

gökyüzüyle haşir neşir olduğum bir an ... aslında bir an demek doğru olmaz gökyüzü ile bütünleşik yaşıyorum ;  doğrudur büyük bir hayranlıkla başımı göğe kaldırıp çok şükür demem ! yok böyle bir güzellik , özgürlük , sonsuzluk , mavilik  !



“kuşlar toplanmış göçüyorlar
                                                 keşke yalnız bunun için sevseydim seni”
...

Cemal Süreya


1- amaca yönelik renklendirme adlı çalışmam !iş olmazsa ne olacak kpss olacak bizde başladık ufaktan ineklemeye :)

2- alışmak lazım. bu görüntüyü sadece evimizden seyretmeyeceğiz ıslanacağımız günler çok yakında :)

3- yukarda ayrıntılı dile getirdim bu kuşcuklarla ilgili duygularımı :)


1- sabah uyandığımda evde terk edilmiş buldum kendimi :( bende kahvaltı keyfi yaptım balkonda :)

2- geyiklerim sayesinde grip olmayacağım dedim ! olmadım henüz :)

3- gökyüzü inanılmaz güzeldi :) çizgi şeklindeki kırmızılığı ve soldaki son beyaz bulut parçasını fark edebiliyor musunuz ? :)


eveeeet bir ig haftalık bülten 'in sonuna gelmiş bulunuyoruuuz kapanışta Ömer Hayyam 'dan olsun:)


19 yorum:

  1. Hey dear,I just discovered your blog and I really like it, would do like to follow eachother?
    www.viewrama.com

    YanıtlaSil
  2. gökyüzü ve kahvaltı :)

    mutluluk!

    YanıtlaSil
  3. Bu hoş dizelerle ayrı bir güzel olmuş,
    çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique

    YanıtlaSil
  5. amma güzel olmuş fotolar da notların da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafçı mı olsam :)))) daha mutlu olurum eminim :)

      Sil
  6. Ben hayat zor demek istedim nedense
    :/

    YanıtlaSil
  7. Bir fotoğraflar şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becerebiliyorsam ne mutlu fotoğraf çekmeyiiii :)))

      Sil
  8. çok neşeli iç açıcı resimler =)

    YanıtlaSil
  9. lovely bog <3

    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor

    YanıtlaSil
  10. i am your new followers :)

    YanıtlaSil