4 Eylül 2013 Çarşamba

Zonguldak | Bolu | Beypazarı


şehirler için yorum yapmam gerekirse ; dağ havası , deniz esintisi ile harmanlaşmış ve ortaya muhteşem bir oksijen deposu çıkmış :) İlk durak Zonguldak idi ... Memlekete bir iktisatçı daha kazandırmaya gittim :) Kuzenim Bülent Ecevit üniversitesi - iktisat bölümünü kazandı <3






bu resim ise yerleştirdiğimiz yurttaki odasından , ne şanslı :) ben ailemin yanında okuyunca bu özgürlüğü tadamamıştım :)


buradaki işimiz bitince işte bir şehir turu attık sonra acıktığımızı fark ettik ve madem bolu yakın bir mengene gidelim yemek yiyelim oradan bolu merkeze geçelim orayı da görelim dedik :)


bu resimdeki yoğur manda sütünden yapılmış , tadına bakmadım çünkü yoğurtla çok aram yok maalesef :( ama resmini çekmeye fırsat bulamadığım mengen tatlısı vardı o harikaydı o da manda sütünden yapılıyormuş . <3


Mengenin aşçıları pek meşhurmuş  ne tavsiye edersiniz dedik ? Mengen köftesi dediler  :) enfes bir tadı vardı cidden başta bu nasıl servis hem doymam az dedim ama son bir köfteyi zor yedim :)


yemek üstüne kahve işte bu çok iyi geldi :) 


eveeet bolu ' ya doğru yola çıktık buradan ve ne kadar deniz insanı olsam da dağ-çadır-kamp hayalleri olanda bir insanım :) İşte Bolu - Aladağlar bu hayal için süper bir yer :)



genelde hep araba içinden çektim ama bir önceki postum da 2 ve 4. resmim aladağlar yolunda idi ;) sıra Beypazarı'na geldii :) yol boyu çok eğlenceliydi çünkü dolana dolana çıktığımız Aladağlar'dan dolana dolana indik , sohbet , gülmeceler , derken...







o kadar çok yoruldum ki geldiğimiz de halamların dağ evine girdim ve sadece uyudum :) eve dönüş zamanı ise bir tur atarken bu evi gördüm ve fotoğrafladım :) İşte böyle koşuşturmalı da olsa yeterince doğayla iç içe bir gün geçirdim ; güzel oldu :)




8 yorum:

  1. resımlere bakınca okadar guzel bır ulkemın oldugunu ve buralarda daha fazla takılmam gerektıgını anlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yeri görmeli insan grace her yeriiii ülkemiz güzel evet ama bende uzakların hayalindeyim ;)

      Sil
  2. merhaba :)
    bikaç yıL öNce gitmiştim ZoNguLdağa ve yeŞiLiNe bayıLmıştım gerçekteN muhteşemdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten bayilmayacak gibi degil :-D

      Sil
  3. ne güzelmiş yaaa.
    not aldım.
    zonguldak hiç bilmiyodum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kucucuk bir gunde halledilir bir sehir umarim gorursuuun :-)

      Sil
  4. bende genelde boluyu beypazarını hep öylesine yakından geçerken gördüm. Ama gidip te detaylıca hatta konaklayarak gezme hayallerim var ;) Umarım bu sene içinde gerçekleştirebilirim.

    YanıtlaSil
  5. bende Zonguldak ta okudum ama çok değişmiş sanırım. çok güzel bi şehirdir. deniz ve orman yanyana. çok anılarım oldu.

    YanıtlaSil