16 Eylül 2013 Pazartesi

Small Moments | Instaphotos


Küçük bir girişimde bulunup blogumla instagram'da yer edindik yani edinmiştik :) Anlık paylaşım dalında büyük kolaylık sağladığı için blogumu ihmal edebilirim düşüncesi nedeniyle sildim zaten kendi kişisel bir hesabım var bir o bir bu derken yetişemedim de .. Uzuuuuuun lafın kısası sadece blogum var instagram hesabım , facebook sayfam ya da twitter'ım yok ; asosyal bir blog benimkisi :) Bu yüzden bazı hediye çekilişlerinize katılmıyorum çünkü şartlarınızı yerine getiremem , kusuruma bakmayın burdan da neden katılmıyorsun yorumlarına maillerine toplu cevap olsun :)

 Kendi kişisel instagram hesabımdan birkaç kare paylaşayım ve bu instagram post furyasındaki eksikliğimi gidereyim :) haha " bir sen eksiktin " dediğinizi duyar gibiyim :) 


Bu sabah çektiğim bir kare , uçak beni de al adlı çalışmam :p maviyi , gökyüzünü ,bulutları, yüksekliği gerçekten seviyorum.


bulutların güzelliği ...e seviyorum dediiiiim daha bir üst resim açıklamasında tabi ki fotoğraf çekemeden duramıyorum :)


annemin balkon kızları :)


Çılgın anneler kış hazırlığına girişmişler :)


sevdiceğimle bardaklarımız , Kavuştuk biiiz <3


kavuşma ertesi sosyalleşme adına migrostan kaptık oreolarımızı çıktık avmnin terasına çay keyfi yaptık :)


benim yapamadığımı yapıyor :) sıkılmış , evinden kaçmaya çalışıyor :))))

eveeeeet bitti gitti ufacık anlarım :)

20 yorum:

  1. canımmmm her yerden takıpteyım senııııııı :) paylastıgın herseyı o an goremesem de sonradan lıkelerımı eksıt etmeyecegım..sevgıler tatlım

    YanıtlaSil
  2. Very nice couple of mugs!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  3. Amazing!!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  4. Bardaklar cok guzel güle güle kullanın :) Oreo sevilmezmi terata birde daha güzel yenir :)
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  5. aa ben niye takip edemiyorum senii artık diye düşünüyordum. ig adresini bilmiyorum ki:( böhhhhh:(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiselden seni takibe alayım ;)))))

      Sil
  6. merhaba:) önce ismini gördüm bir arkadaşımın sayfasında yorum kısmında sonra en son yazını okudum, hoşuma gitti:)ve seni de blog dünyamın bir parçası haline getirmek istedim sözün özü takipteyim bana da uğrarsan sevinirim:) görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  7. Belki bir gün karar değiştirir diğer mecralarda da bloguna yer edinirsin.:)Bu arada kupalar harikaymış.
    Sevgiler
    Emilia
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel dostane bir yazı..

    YanıtlaSil
  9. nice pics :)

    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Some super cute insta-pictures! I adore this kind of posts ;-)

    YanıtlaSil
  11. merhaba :)
    aNNeNiN baLkoN kızLarıNa ba - yıL - dııım :)

    YanıtlaSil
  12. çok tatlıydı hepsiiii.
    :)

    YanıtlaSil
  13. nice photo! the first is beautiful <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    YanıtlaSil
  14. Minik anlar postlarını çok seviyorum güzellik:)

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflar çok güzel. Bulutları deli gibi seven tek ben değilmişim işte buna sevindim :) tenks gad ^^
    Bu arada kapluşuna dikkat et, onlar çok zıpır olurlar, benimde öyle tırnakları takıp bakıyodu çıkamaz diyodum sonra 4 gün evin içinde onu aradım :D Doğalgaz peteğinin altında pişerken buldum totoşu :D
    -AdminPanpa-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok küçükken kaçmıştı tırnaklarının sesine bulduk tüm gün aradık ;) seninkinin sonu çok kötü olmuuş yazıııık :( gökyüzü sevilmez mi ya ;)

      Sil